Bülent Serttaş - Motosiklet Kazası

Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
:cherry:tarkandan sonra ekol olur şimdi . nediim geçmiş olsuın kasko vardır umarım .. (sandalyeler için soyledim) :cherry: ((((((((:)
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
hey maşşallah hey...sayın adaş türkücüm bu işler türkü söylemeye benzemez...öğrenmek istiyosanız iyi bir kursa gitmeniz gerekir...yalnız daha öncesinde gaz ve frenin nerde olduğunu öğrenmeniz gerek...:)
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,062
gülmekten yarıldım ya.5 yaşında ki çocuklar gibi.Bu saatte bizi güldürdün ya Bülent bey Allah'da sizi güldürsün:queen:
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
yavf Gürkan nerden buldun bu şaklabanı motora binişi bile ofsayt adamın heyy allahım yaaaa
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Harika yaaavvv....:queen: Krize girdim harbi bundan daha iyisi olmaz heralde... :queen: Hepside akülü yavv.. insan biraz öğrenmeye çalışır. :queen:
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
1,174
Düzeltmek istediğim birkaç konu var.

1- Bu adam türkücü değil. Arabeskçi...
2-Motosiklet kullanacak kadar bile vücut-beyin kombinasyonu kuramayacak yeterlilikte biri
3-Bunun meşhur olmayan versiyonları bunları sokakta yaparak insanların bize bakış açılarının değişmesine yol açıyorlar...

Esefle kınıyorum...

Bülent, ikitekerden elini, ayağını, poponu çek!!!

:)
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Allah'ım ya :pr: Acaip Kıl, uyuz, gıcık, deli olduğum birisi bu herif ya :pr:
Bu adamın neresi sanatçı Allah aşkına ya :pr: bu adamın neresini dinliyolar ben anlamıyorum..

Buna o aletleri verenlerde kabahat...
Allah'tan izleyicilerden birine bişey olmadı, ya ortalarda dolaşan küçük bi çocuk olsaydı ?
Nolurdu, motosikletçilerin adı kötü anılırdı..

:pr: inşallah akıllanmıştır...
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
prometheus gibi endurocu :mrgreen:
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
ahaahahahahah allah iyiliğini versin çok güldüm akşam akşam :) :):):) :)
benden daha kötüleride varmış :p
 
Katılım
29 Nis 2006
Mesajlar
743
Yaw iyi tamamda niye bu kadar adamı yerin dibine sokuyorsunuz anlamadım. Bencede bilmeyen almasın eline motoru ama yinede saygılı olmak lazım. Hakarete varacak sözleri söylemesek daha iyi olur kanaatindeyim :)
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Şahısla ilgili şeyleri fazla uzatmayalım,konu çerçevesinde kalalım derim (netten hakaretlerde değerlendiriliyor artık)

E ne demişler ;" Çarşambanın geleceği Perşembe'den belli olur" :)

Sponsorluk gibi birşeyden ötürü bu motorları sürmeye uğraştı galiba kendisi. (gerçi final bomba oldu,gözlerimden yaş geldi gülmekten :))
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst