Bük ormanı

Katılım
26 Ara 2005
Mesajlar
275
Bügün düzlercamı mevkiinden girip bir kaç yol denemesi yapıyoruz okadar çok
alternetif yol varki hangisini deniyeceğimizi şaırıyoruz

1Small-6.jpg




2Small-6.jpg


Bir solukta bir dağın yamacına kadar çıkıyoruz.

3Small-6.jpg




4Small-6.jpg




5Small-6.jpg


Bir an çevremizi öyle güzel bir koku kaplıyorki anlatamam.Heryer sapsarı
çiçeklerle kaplı.

6Small-6.jpg




7Small-6.jpg




8Small-6.jpg



Kıvrılıp giden orman yollarında ilerliyoruz.

10Small-6.jpg


Öğle yemeği için harika bir yer.

11Small-6.jpg


kimbilir üzerine yazılan yazılarla ne acılar çekmiş ki ellerini kaldırarak
insan oğluna teslim olmuş.

12Small-6.jpg




PIC_0042Small.jpg



Ve öğle yemeğimiz

13Small-6.jpg




14Small-6.jpg




15Small-6.jpg


bu yol bizi bir mermer ocağına götürüyor orada bizi bu sevimli köpüş karşılıyor.

16Small-5.jpg




17Small-5.jpg


Saklı kent yoluna doyran beldesine geliyoruz buradanda kaşıdaki yamaçtaki
yollara gidiyoruz.

18Small-5.jpg




19Small-5.jpg


hiç durmadan karşıkı tepeye ulaşıyoruz. ve aşağıya inmeye başlıyoruz.

20Small-5.jpg




21Small-5.jpg




22Small-5.jpg




23Small-5.jpg




24Small-5.jpg




25Small-5.jpg




26Small-4.jpg


Bazı yolları yazı tura atarak tayin ediyorum.

27Small-4.jpg




28Small-3.jpg


Daha sonra Bük ormanına giriyoruz buradaki evler dikkatimizi çekiyor hepsi
terkedilmiş hatta müze bile buradaki tek çanlılar hayvanlar ne bir görevli
ne bir bekçi hiç kimse yok ormanların içinde bir müze ne ilginç değilmi.
pencerelerden içerisinin fotosunu çekiyorum.

29Small-4.jpg




30Small-4.jpg




31Small-2.jpg




32Small-1.jpg




33Small-1.jpg




34Small-1.jpg




35Small-1.jpg




36Small-1.jpg




37Small.jpg
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Offf ya, valla bir an evvel Transalp ime kavuşmam lazım ! :salut:

Süper olmuş....:cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
4 Ara 2006
Mesajlar
314
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Muhteşem bir doğa gezisi olmuşş tek kelime ile :cat:

Paylaşım için teşekkürler :)
 
Katılım
22 Mar 2005
Mesajlar
1,096
Yeter artık bi dur be adam diyesin geliyor bazı bazı :)
Ellerine ayaklarına sağlık, her zamanki gibi enfes bir gezi :cat:
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Sevgili silves fotolar için teşekkürler,bahar çoktan gelmişte geçiyor oralarda galiba.Teşekkürler.
 

007

Katılım
24 Mar 2006
Mesajlar
1,000
Çok güzel fotoğraflar içimiz açıldı... İstanbuldan sevgiler...
 
Katılım
20 Ara 2005
Mesajlar
1,860
Ellerine sağlık Silves. Manzaralar bir harika, kömürde tavuk ise muhteşem. Selamlar.
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
valla yine yapmıssın ama bu sefer yanına bi arkadaş bulmussun inanıyorum kı daha zevkli bi gezi olmustur. Yıne gezdiginiz yerler cok güzel ellerine saglık...
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
Tebrikler,teşekkürler.Herşey hakikaten çok güzel.tekrar,tekrar bakıyorum.hatta o an yanıma biri gelirse o da bakıyor ve ayrılamıyor başından...
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
gezilerinizi hayranlıkla izliyorum. motorun hakkını veriyorsunuz. paylaşımınız için teşekkür ederim.
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
süper gezi olmuş ama benim bir iki sorum var izninizle.Ordaki köpek dediğiniz sanki kurda benziyor.Onu büyük haliyle görmek lazım :) Birde müze diye girdiğiniz yerin kapısı falan kilitli değilmiydi? :cyclopsan Sahipsiz bırakıyorlar sonrada eserlerimiz kayboluyor çalınıyor diyor devletimiz. Çok ilginç bir gezi olmuş.Böyle güzel yerler heryerde yok malesef kıymetini bilin:cat: :rendeer:
 
Katılım
19 Haz 2006
Mesajlar
118
ellerinize saqlık hoş br gezi olmuş paylaşım için teşekkürler...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst