Buji seçimi soğuk buji yardım

Katılım
31 Eki 2009
Mesajlar
476
böyle basit bir şey için konu açmak istemezdim ama siparişim onay bekliyor.

motovizyondan sipariş verdim NGK Iridium CR8EIX Buji ellerinde kalmamış, CR9EIX verelim, ikisi aynı buji dediler sıcak bakmadım, gt250 kullanım kulavuzunda:

2s869zp.jpg


olarak geçiyor, soğuk buji olarak geçiyor, iki buji arasında fark yok mu gerçekten varsa nasıl bir fark vardır?

bilgisi olan arkaşlar yardımcı olursa çok makbule geçer, yarın ona geri dönüş yapacağım firmaya
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Motosikletin ne marka bilmiyorum ama spor bir motosiklet kullaniyorsan 9 sogukluk iyidir.
Ama orjinali kaçsa, iridyumu da oyle alman tavsiye edilir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst