- Katılım
- 10 Mar 2005
- Mesajlar
- 57
bendede ije varken bu tip problemlerle çok karşılaşırdım,bu gibi durumlarda ilk yapacağın işlem sıfır numara zımpara ile platinleri hafif zımparalamak ve meksefeleri değiştirmek olsun bence,meksefe markası olarak ise eğer bulabilirsen lucas en iyi performansı veren meksefedir,platin ayarınıda unutmamak gerekir tabi,bunlarda işe yaramazsa motorun şarjını ölçtür,konjektör problemli ise ateşleme problemleri ortaya çıkabilir,bana göre bu motorlarda litre başına yağ 30 ml den az olmamalıdır,ayrıca motosikletinde grank keçeleri eskimişse yanma odasına şanzıman yağı ulaşabilir ve bu bujinin yağlanmasına sebep olabilir,kolay gelsin