buji atesleme sorunu

Katılım
28 Ocak 2010
Mesajlar
1
ateşleme

arkadaslar bendede scoter türü yarım otomatik motor var aynı sorun benimde basıma geldi ayaklık varya açınca motor stop ediyo hani.işte ondan mış ayaklıkda müşür var bozulunca ateşlemeyi kestiyi için çalışmıyor motor
:queen:
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
767
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaslar bendede scoter türü yarım otomatik motor var aynı sorun benimde basıma geldi ayaklık varya açınca motor stop ediyo hani.işte ondan mış ayaklıkda müşür var bozulunca ateşlemeyi kestiyi için çalışmıyor motor
:queen:

benim motorda allahtan ayaklık musuru yok :D buyuk ihtimal anlatılanlara göre garanti statörde problem. rialli den hem statör hemde cektirme aletini alıcam . insalah yapabilirim. burada ayak ustu adam kazıklıyorlar.. herkese tesekür ederim tekrardan..
 
Katılım
25 Şub 2010
Mesajlar
6
ya aynı sorun bendede var dostum allah aşkina birisi yardım etsin
ayak marşı yapınca göstergeye ışık gelio statör calışıyor demekki diymi? yanlışmıyım

bide ateşleme bobini nerde oluyor sorun ondaysa?
 
Katılım
28 Tem 2011
Mesajlar
30
arkadaşlar bende mondial 150 zc scooter var yazın sonundan beri yatıyor kutum başlarını soktüğüm halde akü zayıflamış marş basıyor ama scooterı çalıştıramadım 2 3 saat uğraştım koltuk altındaki bagajın ordan motor kısmından anlamıyorum rolantiyi yükseltip denedim kapağı açtığımsa bişey farkettim sol tarafında 2 kablı gidiyodu o golanti yerine bağlı bi barçaya yanlış hatırlamıyosam sarı ve yeşil kablo sarı olan kopuktu birde bujileri nerde bu scooterin bilgisi olan yardım ederse sevinirim teşekürler
 
Katılım
24 Ocak 2009
Mesajlar
824
Sarma diye tabir edilen bişey var benim ondan diye onu değiştirdiler.. Sonra öğrendim ki koltuğun altından geçen bi kablo içindne kırılmış. Dışından belli olmuyordu. Dışından lastiği sağlam gibiydi ama içinin teli kırılmış işte. Ben kendim bulamadım motor ustası bulamadı en son elektirikçiye gittim 5 dk demedi bişileri ölçtü buna elektirik geliyo buna gelmiyo cart curt derken buldu kırık olanı değiştirdi oldu düzeldi.

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:52 ----------

iki yıllık konuyu hortlatmışsınız be banaaa :farao:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst