oFLuAlper Katılım 2 May 2007 Mesajlar 624 4 Eki 2007 #41 hayırlı olsun arkadsaşım tekerin sürekli düz bassın bu arada darısı motor tutkunu olupta hayalindeki motoru daha alamayanlara inş.
hayırlı olsun arkadsaşım tekerin sürekli düz bassın bu arada darısı motor tutkunu olupta hayalindeki motoru daha alamayanlara inş.
adanalı1 Adana İl Temsilcisi Katılım 25 Eki 2006 Mesajlar 8,636 4 Eki 2007 #42 hayırlı olsun güle güle kullan arkadaşım.
ucanteneke5 Katılım 19 Mar 2007 Mesajlar 1,250 4 Eki 2007 #43 hayırlı uğrlu olsun kazasız belasız kullan inşalla.
T tugcetugce Katılım 18 Ağu 2006 Mesajlar 2,835 4 Eki 2007 #44 hayırlısı olsunn... datrısı başıma artık yaaa:mrgreen: kazasız belasız sürüşlerr...
aYe Seni unutmayacağızNur içinde yat Katılım 7 Haz 2007 Mesajlar 3,875 4 Eki 2007 #45 Hayırlı olsun, güle güle bin:rendeer: Yer efe hondanın kapısına benziyor kanımca, kısmetse haftaya bir arkadaşım için o kapıda olucaz.:cherry:
Hayırlı olsun, güle güle bin:rendeer: Yer efe hondanın kapısına benziyor kanımca, kısmetse haftaya bir arkadaşım için o kapıda olucaz.:cherry:
denizzy Katılım 30 Eyl 2007 Mesajlar 124 4 Eki 2007 #47 hayırlı uğurlu olsun kardeşim allah kaza bela vermesin tekerini düz bastırsın
ninya Katılım 3 May 2006 Mesajlar 546 11 Eki 2007 Konu Yazar #48 hepinize çok çok teşekkür ederim darısı isteyipte alamayanlara inşallah herkes istedigi motora kavusur sevgilerle
hepinize çok çok teşekkür ederim darısı isteyipte alamayanlara inşallah herkes istedigi motora kavusur sevgilerle
belifeless Katılım 30 Mar 2006 Mesajlar 1,055 11 Eki 2007 #49 hayırlısı olsun kazasız belasız kullanmnız dileğiyle
barisf1 Katılım 25 Mar 2007 Mesajlar 52 11 Eki 2007 #50 Hayırlı olsun Nice kmler tekerin yere düz basın
Rigel Katılım 31 Eki 2005 Mesajlar 1,618 11 Eki 2007 #51 Hayırlı olsun. Güle güle kullan. Ne güzel çok az yakan bir motorun var..