- Katılım
- 12 Eki 2006
- Mesajlar
- 11,471
- Konu Yazar
- #1
Selam arkadaşlar
Bugün motoru sanayiye götüriim dedim
Maksat Motorlaa dolaşmak Tabi
Neyse usta nın eLinde iş wardı oturduk bekledik muhabbet derken
Baktım bi keeway duruyo arkamda ; öNüNDe de www.motosiklet.net ambLemi :rendeer: Hemen dedim
-kimin bu
ysrgnys abim geldi ordan
-hayırdır
derken
-sen de bu siteden misin ? dedi
dedim ;
-ewet :cherry:
Tabii daha nick imi sölememişim
muhabbet ederken dedi cakalaz war bi tane onunla tanısmayı çok istiyorum :queen: :queen: dedim :
-benim cakalaz :queen:
Nası tesadüf anlamadm
ALLaH' ın işi iştee :cherry: neise biraz muhabbet ettik ; sonra motorları baktırdık ; 1-2 de foto iştee ; öLe döndüm ben geriye :cherry:
WaLaa Yarın Yalowa ya gidiyorum ; saLı günü döncem o zaman görüşcez iştee :cat: Daha güzel fotolar koycam işte o zaman

Shot at 2007-08-17

Shot at 2007-08-17

Shot at 2007-08-17
-kimin bu
ysrgnys abim geldi ordan
-hayırdır
derken
-sen de bu siteden misin ? dedi
dedim ;
-ewet :cherry:
Tabii daha nick imi sölememişim
-benim cakalaz :queen:
Nası tesadüf anlamadm
WaLaa Yarın Yalowa ya gidiyorum ; saLı günü döncem o zaman görüşcez iştee :cat: Daha güzel fotolar koycam işte o zaman

Shot at 2007-08-17

Shot at 2007-08-17

Shot at 2007-08-17
Son düzenleme: