- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tam ekipman 105kg birisi olarak -motosiklet stok haliyle tüm ekipman 75kg sürücü içi tasarlanmış- gittim yeni yay aldım, ağırlığıma ve sürüş stilime göre, yabancı forumlarda araştırmamı sağlam yaptım. Taktım yeni yayları, aralıksız 6 saat süspansiyon kitabını okuyarak rebound,compression ayarı çektim, sag'i de ayarladım olması gerektiği gibi.
OHA diyorum sadece. Gece ve gündüz gibi fark oldu. sandaletten yürüyüş ayakkabısına geçmiş gibi hissediyorum kendimi. Hadi beni geçtim, motosiklet o kadar güzel esnemeye başladı ki... Şasiye yazık ediyormuşum bu şekilde sürerek. Resmen bambaşka bir şeye dönüştü.
iki yay 300 dolara geldi, fakat sonuna kadar hak etti.
Dual sport kullanan arkadaşlar varsa, hiç düşünmesinler yayları değiştirsiler.
Asıl olaya gelmedik.... Arka ve ön süspansiyon valfleri bu 75kg içi olan yaylarla çalışmak için ayarlanmış. Belli bir zaman sonra pro süspasiyocuya göndereceğim valflere ayar çekmek için. Acaba o zaman nasıl olacak. Benim arkadaşların motosikletleri spesyal, onların ki bile yeni yayladığım drz kadar iyi değil. Ayarları yapmak çok önem teşkil ediyormuş.
Acayip bir durumdayım. Mal gibi filtreye vs para harcayacağıma keşke ilk olarak süspansiyona harcasaymışım...
OHA diyorum sadece. Gece ve gündüz gibi fark oldu. sandaletten yürüyüş ayakkabısına geçmiş gibi hissediyorum kendimi. Hadi beni geçtim, motosiklet o kadar güzel esnemeye başladı ki... Şasiye yazık ediyormuşum bu şekilde sürerek. Resmen bambaşka bir şeye dönüştü.
iki yay 300 dolara geldi, fakat sonuna kadar hak etti.
Dual sport kullanan arkadaşlar varsa, hiç düşünmesinler yayları değiştirsiler.
Asıl olaya gelmedik.... Arka ve ön süspansiyon valfleri bu 75kg içi olan yaylarla çalışmak için ayarlanmış. Belli bir zaman sonra pro süspasiyocuya göndereceğim valflere ayar çekmek için. Acaba o zaman nasıl olacak. Benim arkadaşların motosikletleri spesyal, onların ki bile yeni yayladığım drz kadar iyi değil. Ayarları yapmak çok önem teşkil ediyormuş.
Acayip bir durumdayım. Mal gibi filtreye vs para harcayacağıma keşke ilk olarak süspansiyona harcasaymışım...
Son düzenleme: