Bugün süspansiyonlara ayar çektim, yayları değiştirdim. oha

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Kas 2015
Mesajlar
287
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tam ekipman 105kg birisi olarak -motosiklet stok haliyle tüm ekipman 75kg sürücü içi tasarlanmış- gittim yeni yay aldım, ağırlığıma ve sürüş stilime göre, yabancı forumlarda araştırmamı sağlam yaptım. Taktım yeni yayları, aralıksız 6 saat süspansiyon kitabını okuyarak rebound,compression ayarı çektim, sag'i de ayarladım olması gerektiği gibi.

OHA diyorum sadece. Gece ve gündüz gibi fark oldu. sandaletten yürüyüş ayakkabısına geçmiş gibi hissediyorum kendimi. Hadi beni geçtim, motosiklet o kadar güzel esnemeye başladı ki... Şasiye yazık ediyormuşum bu şekilde sürerek. Resmen bambaşka bir şeye dönüştü.
iki yay 300 dolara geldi, fakat sonuna kadar hak etti.

Dual sport kullanan arkadaşlar varsa, hiç düşünmesinler yayları değiştirsiler.

Asıl olaya gelmedik.... Arka ve ön süspansiyon valfleri bu 75kg içi olan yaylarla çalışmak için ayarlanmış. Belli bir zaman sonra pro süspasiyocuya göndereceğim valflere ayar çekmek için. Acaba o zaman nasıl olacak. Benim arkadaşların motosikletleri spesyal, onların ki bile yeni yayladığım drz kadar iyi değil. Ayarları yapmak çok önem teşkil ediyormuş.

Acayip bir durumdayım. Mal gibi filtreye vs para harcayacağıma keşke ilk olarak süspansiyona harcasaymışım...
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yeni motosiklet gibi oluyor değil mi? Hatta daha üstün modellerden daha rahat geliyor. Hayırlı olsun.
 
Katılım
12 Şub 2017
Mesajlar
4,123
Akşam motorun ön rüzgarlığını yukarı çıkardım rüzgar vurmasın diye o halde bile sanki daha büyük motor almışım hissi verdi böyle deveye çıkmış gibi oldum seni düşünemiyorum bile..:mrgreen: Hayırlı olsun..:cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Kas 2015
Mesajlar
287
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yeni motosiklet gibi oluyor değil mi? Hatta daha üstün modellerden daha rahat geliyor. Hayırlı olsun.

Baştan aşağı değişti. Acaba valf ayarı yaptırın a nasıl olacak? Valf ayarı yaptırmak şart mı bu konuda bilgisi olan var mı?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst