Kar yağmadığı sürece hergün gidiş geliş 50 km yol yapıyorum.Hava şartlarına göre giyinirsen sorun yok.Çekiyorum yağmurluğu ıslanmadan gidip geliyorum.Yalnız bu havalarda motorun cc si önemli değil,önemli olan lastiklerin kalitesi.Geçen pazar 600 lük makinamla yoğun yağmur altında 40 km yaptım.İnanın lastikler micheel olunca kendimi ufak 100 lük cup motorumdan daha güvenli hissettim.Yağmurlu havalarda binecekseniz önce lastiklerinizi iyi kalite bir lastikle değiştirin,sonra iyi kalite alt üst ayrı bir yağmurluk alın.ve yola devam...