BUGÜN SABAH İŞE MOTORLA GİDEN BENİM DIŞIMDA KİMLER VAR FORUMDA:)

Katılım
24 May 2011
Mesajlar
2,010
bu yağmur dinlemezler kervanına bende dahilim sabah bir sıkıntı yoktu ancak dönüşte donuma kadar ıslandım diyebilirim

Not: üzerimde sadece yağmurluk ve kask vardı :p
 
Katılım
24 Eyl 2009
Mesajlar
78
ben sabah ıslanmadan gelenlerdenim ama aksam motör u :))) tukana koymayı planlıyorum 1 saat önce donu corabı yeni değiştirdim o yüzden bugunluk ıslanma yeter :))))
 
Katılım
6 Eki 2007
Mesajlar
2,237
İşe giderken motosikletle gitmekten vazgeçmem için buzlanma olması gerekiyor. Böyle bir durum olmadığı için yine yollardaydım. Sağ salim eve dönebilmek için çok daha dikkatli olalım bu havalarda.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
işyerim Ayazağa cendere yolunda...(Show tv nin güvenlik görevlisiyim) değil otobüs kervanların bile geçmediği bir yer ama evime çok yakın...ful beton ve moloz kamyonları var...işyerinin ring servisine mahkumsun veya kendi arabası olmayanların bile hali duman...5 dakikada evdeyim...Allahıma binlerce kez şükürler olsun ki bir motosikletim var ve bunu kullanacak sağlığa sahibim...
 
Katılım
16 Mar 2008
Mesajlar
1,401
Motosikleti
Sym Sympony ST200i E5 ABS
bende bugun eşimle birlikte işime motorla gittim ,çok uzun bir yol olmadığı için çok ıslanmadık ama paçalar suyu çekti tabi :) ben motorumu seviyorum ,onunla gezmekte bana zevk veriyor,sürüşü tehlikeye atacak kadar yağmur olmadığı sürecede motosiklet kullanmaya devam ediyorum
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Nis 2011
Mesajlar
426
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
41 UN 600 yağmur, çamur demeden yollarda ;oD
 
Katılım
29 Ağu 2011
Mesajlar
2,951
Motosikleti
Suzuki GSX-S 1000 F ...S..... CGSUKİ 250 MELEZ KROSS
otobüs durağına indim....mayıs ayından kalma 3 tane ego biletim biletim vardı...boşa gitmesin dedim...
durağa indim 20 dakika bekledim otobüs gelmedi....
saate baktım şimdi otobüse binersem işe en az yarım saat geç kalırım....geri koştura koştura eve gittim motora atladım.... normal saatinden 7 dakika önce iş yerini açtım....mutluyum huzurluyum....:thumleft:
ankarada yagmur yagmıyordu ama yerler çok kötü ıslaktı....
yağmurun 1 günlüğüne yağacanı tahmin ettiğim için motoru kirletmemek için otobüsle gitmeye karar vermiştim ama kirlenmek güzel şey...:queen::queen:
 
Katılım
7 Ağu 2010
Mesajlar
743
hiç endişe etmedim okmeydanından b.evlere dönerken ver allah ver göz görü görmüyor o biçim yağmur ..e5de keselenecektim nerdeyse ginede bastım gittim
 
Katılım
27 Eyl 2010
Mesajlar
1,326
benim çiko ve bende dün de bugün de işyerindeyiz :mrgreen:
dün akşam ki yağmuru saymazsak bi sıkıntı olmadı ama en kısa zamanda üstündeki orjinal lastikleri değiştirmem lazım MT 65 almam lazım :(
var mı tanıdık pirelli MT 65 alabileceğim biri??? bi yardımcı oluverin şu garip kardeşinize :queen:
 
Katılım
19 Mar 2011
Mesajlar
1,661
Bakıyorum da büyük makinası olanlar pek çıkmamış anlaşılan
Valla ben çıktım hemde 2. kez yağmurluklarım olduğu için hiçte ıslanmadım. Yalnız tek sıkıntı vizörde kalan yağmur damlacıkları görüş mesafesini azaltıyor. Eğer işe yarıyorsa yağmur kaydırıcı spreylerden alacağım yoksa yağışlı havalarda kullanmayacağım. Tabi işten eve dönünce yağmur yağarken garajımda motorumu yıkamadan eve geçmem :) Çünkü kuruyunca çok pis görünüyor ve çamurlar zor çıkıyor.
 
Katılım
14 Eki 2010
Mesajlar
131
Dün bende donuna kadar ıslananlardanım. Esentepeden Osmanbeye gidene kadar soğuk bir duş aldım desem yeridir :)
 
Katılım
23 Eki 2005
Mesajlar
266
Kar yağmadığı sürece hergün gidiş geliş 50 km yol yapıyorum.Hava şartlarına göre giyinirsen sorun yok.Çekiyorum yağmurluğu ıslanmadan gidip geliyorum.Yalnız bu havalarda motorun cc si önemli değil,önemli olan lastiklerin kalitesi.Geçen pazar 600 lük makinamla yoğun yağmur altında 40 km yaptım.İnanın lastikler micheel olunca kendimi ufak 100 lük cup motorumdan daha güvenli hissettim.Yağmurlu havalarda binecekseniz önce lastiklerinizi iyi kalite bir lastikle değiştirin,sonra iyi kalite alt üst ayrı bir yağmurluk alın.ve yola devam...:D
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Kesinlikle katılıyorum.Yağışlı havalarda en önemlisi lastik.Bende geçen ay Michelin lastik taktırmış olmanın güvenini yaşıyorum :cat:

Kar yağmadığı sürece hergün gidiş geliş 50 km yol yapıyorum.Hava şartlarına göre giyinirsen sorun yok.Çekiyorum yağmurluğu ıslanmadan gidip geliyorum.Yalnız bu havalarda motorun cc si önemli değil,önemli olan lastiklerin kalitesi.Geçen pazar 600 lük makinamla yoğun yağmur altında 40 km yaptım.İnanın lastikler micheel olunca kendimi ufak 100 lük cup motorumdan daha güvenli hissettim.Yağmurlu havalarda binecekseniz önce lastiklerinizi iyi kalite bir lastikle değiştirin,sonra iyi kalite alt üst ayrı bir yağmurluk alın.ve yola devam...:D
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
bendeki lastiklerde metzeller fakat tarihi geçmiş ufacık bir gaz açmada arkamdan gelenlere görsel şov yapıyorum neredeyse, dikkat şart heleki yağmurlu havalarda ağır motosikletlerle.
 
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
4,209
Yok ben göze alamadım arabayla geldim.Şöyle bir baktım havaya hiç gözüm kesmedi.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst