- Katılım
- 15 Mar 2006
- Mesajlar
- 3,510
Sesiniz taaa diğer topiclerden duyuluyor..:mrgreen:
Hayırdır..Bir konumu var..:mrgreen:
Hayırdır..Bir konumu var..:mrgreen:
Sesiniz taaa diğer topiclerden duyuluyor..:mrgreen:
Hayırdır..Bir konumu var..:mrgreen:
lann senı ne kacırmıcamm kımsınkı kacırmıcamm sadrazamınn oğlumusun aslannımmm bızz erkek pesıne dusmeyızz anladınn erkeklerden nefret ederım :cat:
doğum günü dıee actımm geyik için deıl
halbukı sana yarın sabah ıcın dogum gunu hedıyesı kargoluyordum kalsın o zaman ..ale:
enhann sadecee sus tamm sınırlerım tepemde kavga etmeyelım :wiinkk:
Aşmışız olayı hayatım v.s. :cherry:
Ramazan ayındayız ama hayırlara vesale olur inşallah![]()
Ben ne demişim ya gördüğümü söylüyorum
Erhan olm sende ya erkekliğini koy ortaya ne biçim erkeksin sen layt ero![]()
doğum gününüz kutlu olsun bayan manyaks. böyle muhabbetlere çerez olmak hatun kişide şık durmuyo manyaks. akıllı ol minik kız :rendeer:
Ulan birde geyik yaptı diye bizi banlıyorlar suraya bak :silent:![]()
canım gunaydın ben geldım burdayım![]()