bugün doğum günüm.!

Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
lann senı ne kacırmıcamm kımsınkı kacırmıcamm sadrazamınn oğlumusun aslannımmm bızz erkek pesıne dusmeyızz anladınn erkeklerden nefret ederım :cat:

doğum günü dıee actımm geyik için deıl

halbukı sana yarın sabah ıcın dogum gunu hedıyesı kargoluyordum kalsın o zaman .. :pale:
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Aşmışız olayı hayatım v.s. :cherry:
Ramazan ayındayız ama hayırlara vesale olur inşallah :p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Tem 2008
Mesajlar
173
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Aşmışız olayı hayatım v.s. :cherry:
Ramazan ayındayız ama hayırlara vesale olur inşallah :p




nee dıonnn yaa sennn erhanaa kaldımm bennn erkeklerden nefret etmısımm senn ne dıosunn yaa erhanın uydurmasıı.! tammı ve bu topiç de bu tarz konusmayınn tammı erhan kendını avutucakk baska aradas bulsun :wiinkk:
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Ben ne demişim ya gördüğümü söylüyorum
Erhan olm sende ya erkekliğini koy ortaya ne biçim erkeksin sen layt ero :p
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
doğum gününüz kutlu olsun bayan manyaks. böyle muhabbetlere çerez olmak hatun kişide şık durmuyo manyaks. akıllı ol minik kız :rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Tem 2008
Mesajlar
173
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben ne demişim ya gördüğümü söylüyorum
Erhan olm sende ya erkekliğini koy ortaya ne biçim erkeksin sen layt ero :p




valla kusura bakma kendı .... yerledınden acıooo tammı ben yokken ortaya neler cıkmıs yaa

doğum gününüz kutlu olsun bayan manyaks. böyle muhabbetlere çerez olmak hatun kişide şık durmuyo manyaks. akıllı ol minik kız :rendeer:

saolasın abımm yaa mıllet ben yokken arkamdann neler cıkarıooo benn dee açtım yatkları muhabbete bakk
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Tem 2008
Mesajlar
74
doğum günün kutlu olsun kendi bölümümdende kutladım ama burdan daha iyi görürsün nice mutlu senelere
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Tamam işte insan senin gibi olunca aklından çıkarmak için temizlikte yapar düz duvarada tırmanır
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
öylemymiş:p bugun oruçluyum bilader heryere tırmanabilirim zaman geçsin diye nerde abuk subuk seyler var oraya saracam bugun =)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst