bugün büyük bir tehlike atlattım...

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2006
Mesajlar
199
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar bugün saat 17:35 civarlarında motoru mazotla sildim,silerken bi kaç kişi daha gördü motor sıfırından farksızdı hatta lastikler simiyahtı,yanıma komşu falan geldi:''aaa ne güzel bea,valla süper olmuş'''ayrıca gözüde motorumda kaldı ben o gittikten sonra iş yapamaz hale geldim,resmen ölü gibi oldum valla sonra motora bi bineyim dedim nasıl olduysa,sanki gaz teli sıkıştı,debriyaja tutunan elime kramp girdi ve debriyajdan elim kaydı debriyajı bir an da elimden kaçırıverdim.sonra dengeyi kaybettim motor bi anda bi hareketlendiki ayakla durdurmak imkansızdı.sonra zaten iki elim motor ani hareket yaptığı için geriye doğru geldi(direksiyonu bıraktım)valla son anda debriraj+ön frene aniden bastım.eğer zamanlamam olmasaydı motor altımdan kaçacaktı.bugün çok şanssız günümdeyim herkesden bana ve motoruma nazar deyiyo...siz,siz olun motoru fazla süslemeyin,temizlemeyin...benden söylemesi...:salut::pale: :salut: :salut: :salut: :pale:
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
geçmiş olsun numan. ben de bugün arabayla gezerken kuş pisliği vardı temizlemedim zaten. o kadar da bırakacaksın :) malum araba kırmızı dikkat çekiyor. ben nazara inanırım. gözleri çıksın :)
 
Katılım
20 Ara 2005
Mesajlar
154
geçmiş olsun numan taş. Kendini iyi hissetmiyosan motora binmemelisin herkes için geçerli bu..
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
numan ettinmi tasa:p
geçmiş olsun
ben yazın merdivenlerden indim öyle kiracının kapıya girdim:p
 
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
genç kardeşim geçmiş olsun,dikkat her zaman kullanması kolay ama uygulaması zor bir kelimedir.
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
767
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Naptın numan sen yaaa.Geçmiş olsun kardeşim.ayrıca motora binmeden bi duş al bari :p
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
musti güldürdün beni iyimi...numanım dikkat et gülüm beyav...hani motorda senden biraz iri...aman yiğenim lazımsın bize...bu yaz gezilerde boy göstercez...
 
Katılım
18 Eyl 2005
Mesajlar
267
Elemter fiş, kem gözlere şiş... Bu durumlarda motora abdestsiz binmeyin... Ve tüh tüh tüh maaşallah deyin... Geçmiş olsun...
 
Katılım
17 Eki 2005
Mesajlar
87
gecmis olsun yinede ucuz atlatmıssın.bende yeni ögerenecimde buna benzer bise oldu. '' daha önce hic 250cc sürmemişim ilk defa deniyorum ozaman; neyse calıstırdım 1e attım falan debriyajdan elimi biraz hızlı cekmisim.... motor beni arkaya savurdu, ama ben düsmedim (olay apartmanın otoparkında oluyor) motor karsıya fırlıyor, motorun bulundugu yerle arabalar arasında 6-7 metre var, ben frene basıyorum durmuyor bide arkaya savrulunca elim gazı kökledi biraz, bende arabaya vuracagıma devirim dedim motoru yere yaırdım. ama ne motora ne bana birsey oldu. sadece ön sol sinyal biraz zedelendi. motoru devirmeyipte arabaya vursaydım hem araba, hem motor hemde ben göcecektim.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2006
Mesajlar
199
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sağolun arkadaşlar bu olay size ve bana ders olsun:p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Ara 2005
Mesajlar
99
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
mazottan senin kafan guzel olmustur nüman yegenim
o yuzden salmıssindir makınayı
mazot kafa yapmıstir sana kesinlikinen
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
137
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
numan_tas' Alıntı:
arkadaşlar bugün saat 17:35 civarlarında motoru mazotla sildim,silerken bi kaç kişi daha gördü motor sıfırından farksızdı hatta lastikler simiyahtı,yanıma komşu falan geldi:''aaa ne güzel bea,valla süper olmuş'''ayrıca gözüde motorumda kaldı ben o gittikten sonra iş yapamaz hale geldim,resmen ölü gibi oldum valla sonra motora bi bineyim dedim nasıl olduysa,sanki gaz teli sıkıştı,debriyaja tutunan elime kramp girdi ve debriyajdan elim kaydı debriyajı bir an da elimden kaçırıverdim.sonra dengeyi kaybettim motor bi anda bi hareketlendiki ayakla durdurmak imkansızdı.sonra zaten iki elim motor ani hareket yaptığı için geriye doğru geldi(direksiyonu bıraktım)valla son anda debriraj+ön frene aniden bastım.eğer zamanlamam olmasaydı motor altımdan kaçacaktı.bugün çok şanssız günümdeyim herkesden bana ve motoruma nazar deyiyo...siz,siz olun motoru fazla süslemeyin,temizlemeyin...benden söylemesi...:salut::pale: :salut: :salut: :salut: :pale:

belki motoru temizlerken tansiyonun falan düşmüştür, ne bileyim, yorgunluk bir anda basmıştır falan.
hem sende söylemişsin, resmen ölü gibiydim demişsin. bu tür hallerde motora binmek her zaman için tehlikeli bence. kendini bu kadar kötü hissetdiysen, en azından kendine gelene kadar bekleseydin keşke...
 
Katılım
12 May 2005
Mesajlar
429
şu nazara inanamadım gitti,,nedir yahu nazar biri anlatsın şöyle bilimsel bir dille ama..
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Özetle nazar şamanizm ve panteizmde bazı davranışların kaderi olumsuz yöne çevireceği inancıdır. Şamanizm ve panteizmde tanrılar bile kaderden daha güçlü değildirler. İslamla alakasız bir inançtır, Orta Asya dönemimizden günümüze gelmiştir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst