Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 12 Ocak 2006
- Mesajlar
- 199
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar bugün saat 17:35 civarlarında motoru mazotla sildim,silerken bi kaç kişi daha gördü motor sıfırından farksızdı hatta lastikler simiyahtı,yanıma komşu falan geldi:''aaa ne güzel bea,valla süper olmuş'''ayrıca gözüde motorumda kaldı ben o gittikten sonra iş yapamaz hale geldim,resmen ölü gibi oldum valla sonra motora bi bineyim dedim nasıl olduysa,sanki gaz teli sıkıştı,debriyaja tutunan elime kramp girdi ve debriyajdan elim kaydı debriyajı bir an da elimden kaçırıverdim.sonra dengeyi kaybettim motor bi anda bi hareketlendiki ayakla durdurmak imkansızdı.sonra zaten iki elim motor ani hareket yaptığı için geriye doğru geldi(direksiyonu bıraktım)valla son anda debriraj+ön frene aniden bastım.eğer zamanlamam olmasaydı motor altımdan kaçacaktı.bugün çok şanssız günümdeyim herkesden bana ve motoruma nazar deyiyo...siz,siz olun motoru fazla süslemeyin,temizlemeyin...benden söylemesi...:salut:
ale: :salut: :salut: :salut:
ale: