Bugün Bende Hakkın Rahmetine Kavuşuyordum Arkadaşlar.....

Katılım
25 Mar 2007
Mesajlar
563
gemiş olsun arkadaşım inşallah bidaha benzeri bi olay yaşmazsın hız iyi bişey değil hele hele motor gibi bi şeytan aracında 80i geçmemekte fayda war
tekrar geçmiş olsun kib.
 
Katılım
25 Ocak 2007
Mesajlar
44
Çok geçmiş olsun inşallh bidaha böyle bir şey yaşamazsın:)
 
Katılım
31 Eki 2006
Mesajlar
602
Geçmiş olsun.Anladıma göre viraja en dışdan girdin?Eğer öyleyse şanslıymışın.
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
163
geçmiş olsun! bi daha hız yapmam dersin,bi kaç ay sonra bu olayı unutursun yine yaparsın bu işler böyle :)
 
Katılım
21 Mar 2007
Mesajlar
23
geçmiş olsun arkadaşım butip tehlikeli durumları atlatmak tecrubelere tecrube katar lütfen biraz daha dikkattttttttt
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Geçmiş olsun...Amman dikkat.........:rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Mar 2007
Mesajlar
273
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Öncelikle geçmiş olsun,

Benim alet 130 yapmıyor ama daha düşük süratlerle ben de benzer duruma birkaç kez düştüm.
Bence otomobil tecrübesi olan yeni motosiklet sürücülerine şu 2 konu en baştan anlatılmalı:

1- Bu aletlerde ön ve arka frenler bağımsızdır, dengeli basmalısınız,
2- Otomobildeki gibi viraj alamazsın
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst