Öncelikle geçmiş olsun,
Benim alet 130 yapmıyor ama daha düşük süratlerle ben de benzer duruma birkaç kez düştüm.
Bence otomobil tecrübesi olan yeni motosiklet sürücülerine şu 2 konu en baştan anlatılmalı:
1- Bu aletlerde ön ve arka frenler bağımsızdır, dengeli basmalısınız,
2- Otomobildeki gibi viraj alamazsın