Bugün Anneler Günü, Kutlu olsun..

Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
Anne olmuş, olacak, olma yolunda ilerleyen tüm bayanlarımızın anneler günü nü en içten dileklerimle kutluyorum. Annelerimiz iyiki var. :rendeer:

Rabbim ailesini utandıran evletlardan etmesin, Umarım onlara laik evlatlar olabiriz... :cat:

Cennet Annelerimizin ayakları altında.. :rendeer: :rendeer:


Anne
Ana rahminde, doğuma kadar
Beni karnında taşıdın anne
Zahmetimden kurtulana kadar
Sancılarıma katlandın anne

Karnında, ekmeğim suyum oldun
Başımın altında ki, yastığım oldun
Beni saklayacak, yuvam oldun
Hakkını nasıl öderim anne

Ben uyandım annem sen uyuttun
Ben ağladım annem sen avuttun
Ben acıktım annem sen doyurdun
Hakkını nasıl öderim anne

Hasta oldum ateşler içinde
İlacımda oldun tabibim de
Kurtuldum şifalı ellerinde
Hakkını nasıl öderim anne

Nasır oldum, ayağında elinde
Çizgiler oldum nurlu yüzünde
Ayak bağı oldum her gününde
Hakkını nasıl öderim anne

Hidayet yaylası alnındadır
Cennet ayağının altındadır
O mukaddes yer anahtarındır
Hakkını nasıl öderim anne


Engin Namlı
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
ben de her Anneler Gününde bu şiiri anımsarım.

Anneler Günü

yeşildir artık yüreğinde kara bulut
bugün anneler günü annem beni unut

evde acılar koynuna yangelip yatmış
inadına giyin sen de mayısa batmış
yürü sokakta çocukların düşü aksın
yürü ki saksıda çiçekler sana baksın

diline genç anılarından bir türkü seç
beş yıl büyüdüğüm okulun önünden geç
ıslanırsa anıların güneşte kurut
senin günün bugün unutma beni unut
gök mavi deniz mavi tam kıyısında dur
durma eteğinden beni bir daha savur

annem yıldız kayıyor içinden dilek tut
koşuyor sana kısa pantolunlu çocuk
gözünde gözümde gözlerinde bin umut

Mayıs 1984-Ocak 1985

Nevzat Çelik

Bir de bu şiir var çok sevdiğim...

Bulutlar Adam Öldürmesin

Analardır adam eden adamı
aydınlıklardır önümüzde gider.
Sizi de bir ana doğurmadı mı?
Analara kıymayın efendiler.
Bulutlar adam öldürmesin.

Koşuyor altı yaşında bir oğlan,
uçurtması geçiyor ağaçlardan,
siz de böyle koşmuştunuz bir zaman.
Çocuklara kıymayın efendiler.
Bulutlar adam öldürmesin.

Gelinler aynada saçını tarar,
aynanın içinde birini arar.
Elbet böyle sizi de aradılar.
Gelinlere kıymayın efendiler.
Bulutlar adam öldürmesin.

İhtiyarlıkta aklına insanın,
tatlı anıları gelmeli yalnız.
Yazıktır, ihtiyarlara kıymayın,
efendiler, siz de ihtiyarsınız.
Bulutlar adam öldürmesin.

Şubat 1955

Nazım Hikmet Ran




unutmayalım... ANALARDIR ADAM EDEN ADAMI.... tüm annelerimizin elinden saygıyla öpüyorum kardeşlerim... annelerinize iletirseniz sevinirim....
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
Tüm annelerin anneler günü kutlu olsun. :rendeer:
 
Katılım
20 Mar 2008
Mesajlar
362
Lütfen Sadece Bu Gün deiL. SürekLi annemize öF biLe DemeyeLim.
annem iSt.de Yarın geLicek.
GözLerim doLdu.... :salut:
 
Katılım
10 May 2008
Mesajlar
4
Tüm annelerin, anneler günü kutlu olsun... Ebediyete göçmüş bütün annelerinde ruhu şadolsun...
 
Katılım
15 Eyl 2007
Mesajlar
152
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Canım annemin , tüm anne ve anne adaylarının anneler günü kutlu olsun. bu hafta içi annemi ameliyata alıyoruz ,çok üzülüyorum ama o hala iyi ki sen varsın senin gibi bir evlad yetiştirdiğim için çok mutluyum diyor:( Ameliyata bende gireceğim inanın bir sürü ameliyata girdim ama anne olunca meslek ,tecrübe insanın gözü hiçbirşey görmüyor.,arkadaşlar bize dua edin :cat:
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
51.729 mt üyesinin tümünün anneleri. hepinizin o mubarek ellerinden öperim:rendeer:
demo kardeş annene acil şifalar tez zaman da iyileşir inşallah.
 
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
702
dünyadaki tüm annelerin vede anne adylarının bu güzel gününü en içten dileklerimle kutlarım:rendeer::rendeer::rendeer:

iyiki varsınız
sayenizde bizde varız:)
 
Katılım
26 Eki 2006
Mesajlar
907



Bu çiçekler az bile ama, olsun.

Tüm annelerin anneler günü kutlu olsun, iyiki varsınız :)
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
Sitemizde bulunan annerin başda olmak üzere tüm annelerin anneler günü kutlu olsun.Hergün anneler günü olmalı.:rendeer:
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
annelerimizin kıymetini bilelim :rendeer: onlar bizi dünyaya getirenler bizi hayat bağlayanlar. biricik destekcilerimiz. :rendeer:

maddi olanaksızlıklardan dolayı anneme hediye alamadım ama herzaman benim gönlümde en üstte yer alıyor ve almaya devam edecektir. :rendeer:

SENİ ÇOK SEVİYORUM ANNECİĞİM :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst