- Katılım
- 30 Ara 2007
- Mesajlar
- 7,516
- Konu Yazar
- #1
Anne olmuş, olacak, olma yolunda ilerleyen tüm bayanlarımızın anneler günü nü en içten dileklerimle kutluyorum. Annelerimiz iyiki var. :rendeer:
Rabbim ailesini utandıran evletlardan etmesin, Umarım onlara laik evlatlar olabiriz... :cat:
Cennet Annelerimizin ayakları altında.. :rendeer: :rendeer:
Anne
Ana rahminde, doğuma kadar
Beni karnında taşıdın anne
Zahmetimden kurtulana kadar
Sancılarıma katlandın anne
Karnında, ekmeğim suyum oldun
Başımın altında ki, yastığım oldun
Beni saklayacak, yuvam oldun
Hakkını nasıl öderim anne
Ben uyandım annem sen uyuttun
Ben ağladım annem sen avuttun
Ben acıktım annem sen doyurdun
Hakkını nasıl öderim anne
Hasta oldum ateşler içinde
İlacımda oldun tabibim de
Kurtuldum şifalı ellerinde
Hakkını nasıl öderim anne
Nasır oldum, ayağında elinde
Çizgiler oldum nurlu yüzünde
Ayak bağı oldum her gününde
Hakkını nasıl öderim anne
Hidayet yaylası alnındadır
Cennet ayağının altındadır
O mukaddes yer anahtarındır
Hakkını nasıl öderim anne
Engin Namlı
Rabbim ailesini utandıran evletlardan etmesin, Umarım onlara laik evlatlar olabiriz... :cat:
Cennet Annelerimizin ayakları altında.. :rendeer: :rendeer:
Anne
Ana rahminde, doğuma kadar
Beni karnında taşıdın anne
Zahmetimden kurtulana kadar
Sancılarıma katlandın anne
Karnında, ekmeğim suyum oldun
Başımın altında ki, yastığım oldun
Beni saklayacak, yuvam oldun
Hakkını nasıl öderim anne
Ben uyandım annem sen uyuttun
Ben ağladım annem sen avuttun
Ben acıktım annem sen doyurdun
Hakkını nasıl öderim anne
Hasta oldum ateşler içinde
İlacımda oldun tabibim de
Kurtuldum şifalı ellerinde
Hakkını nasıl öderim anne
Nasır oldum, ayağında elinde
Çizgiler oldum nurlu yüzünde
Ayak bağı oldum her gününde
Hakkını nasıl öderim anne
Hidayet yaylası alnındadır
Cennet ayağının altındadır
O mukaddes yer anahtarındır
Hakkını nasıl öderim anne
Engin Namlı

