Kask pazartesi günü kız arkadaşım alıcakmış

Eldivenleride yarın alıcam ve ön cam ile korumalığı arkadaşım çıkarmış yarın hepsini halledicez Allahın izniyle sadece şöyle 2-3 tur attım 30-40 km hız ile fazla kasmak istemedim ve çocuk cidden paraya kıyıp arka tekeri Diablo Rosso 2 yapmış :')
bisiklet almadınız, game over olursanız geri dönüş yok, ona göre binin, sonra sevenlerinizi üzmeyin, başkasına da zarar vermeyin, hayırlı olsun...
istanbulda olduğunuz için kask, ayna şart, plaka illa ki görünecek, bu kentte apaçilerin sonu ölüm, yollarda bir sürü acemi, manyak ne ararsanız var, mahalle arasında sürmeyeceğinize göre dikkat etmeniz lazım, normalde ön arka tekerde desen farkı olmamalı, yani aynı marka model olmalılar, gençsiniz diye yazmak istedim ...