Bugün an itibari ile ilk motorum KTM DUKE 200 Aldım (Bu motoru kullanlar İÇERİ)

Katılım
13 Eyl 2017
Mesajlar
48
Cidden çok hoş bir sesi, lastikleri olsun, iskeleti ve görünüşü olsun seri ve tork gücü yüksek olsun 40 TL'YE 300-350 Km gidebilme olsun cidden çok güzel bir motor. Benim bilmediğim ve bilgilendirmek istediğiniz özellikleri ve dezavantajları yada kötü yanları varsa aydınlatırsanız sevinirim ^^

 
Katılım
15 May 2016
Mesajlar
1,960
cekirdek-kilo-aldirir-mi-kilo-yapar-mi.png
 
Katılım
3 May 2016
Mesajlar
576
Hayırlı olsun. Motor kullanırken kask tak böylece yüzünü gizlemek zorunda kalmazsın. (40 liraya 350 km gidebilme özelliği olduğunu bilmiyordum)
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Eyl 2017
Mesajlar
48

Mizahşör bir forumdaş daha :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:03 ----------

Hayırlı olsun. Motor kullanırken kask tak böylece yüzünü gizlemek zorunda kalmazsın. (40 liraya 350 km gidebilme özelliği olduğunu bilmiyordum)

Kask almak için para biriktiriyorum dizlik dirseklik eldiven hazır bi kask ayakkabı ve mont lazım onun içinde bişeyler yapmaya çalışıyorum malum öğrenciyiz
 
Katılım
31 Ocak 2016
Mesajlar
173
Motosikleti
Mekgineer's Chopper
Cidden çok hoş bir sesi, lastikleri olsun, iskeleti ve görünüşü olsun seri ve tork gücü yüksek olsun 40 TL'YE 300-350 Km gidebilme olsun cidden çok güzel bir motor. Benim bilmediğim ve bilgilendirmek istediğiniz özellikleri ve dezavantajları yada kötü yanları varsa aydınlatırsanız sevinirim ^^

[url]https://i.hizliresim.com/jQYylW.jpg[/url]
Kask ve eldiven öncelikli olmak üzere ekipmanları tamamla. Aynaları kesin tak ve eğer hala duruyorsa öndeki fabrika çıkışı ufak camı da takabilirsin. Koruma demirlerini ve elcik korumaları almanı şiddetle tavsiye ederim. Düşerse falan cebin yanmaz. Tekrardan hayırlı olsun :)
 
Katılım
30 May 2015
Mesajlar
160
kardeş hayırlı olsun diyecem de aynasız motor kullanan, kasktan önce başka ekipmanlar edinen kafayla hayırlı olmayacağına yüzde 98 eminim, hayırsız olsun da demek istemiyorum. bişey demiyorum.
 
Katılım
29 May 2017
Mesajlar
235
Fotoya baktım sevdiğim motordan soğudum valla o ne biçim şey ya git aynalarını ve camını tak berbat duruyor.
 
Katılım
13 Eyl 2017
Mesajlar
48
kardeş hayırlı olsun diyecem de aynasız motor kullanan, kasktan önce başka ekipmanlar edinen kafayla hayırlı olmayacağına yüzde 98 eminim, hayırsız olsun da demek istemiyorum. bişey demiyorum.

Kask pazartesi günü kız arkadaşım alıcakmış :D Eldivenleride yarın alıcam ve ön cam ile korumalığı arkadaşım çıkarmış yarın hepsini halledicez Allahın izniyle sadece şöyle 2-3 tur attım 30-40 km hız ile fazla kasmak istemedim ve çocuk cidden paraya kıyıp arka tekeri Diablo Rosso 2 yapmış :')
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
Kask pazartesi günü kız arkadaşım alıcakmış :D Eldivenleride yarın alıcam ve ön cam ile korumalığı arkadaşım çıkarmış yarın hepsini halledicez Allahın izniyle sadece şöyle 2-3 tur attım 30-40 km hız ile fazla kasmak istemedim ve çocuk cidden paraya kıyıp arka tekeri Diablo Rosso 2 yapmış :')

bisiklet almadınız, game over olursanız geri dönüş yok, ona göre binin, sonra sevenlerinizi üzmeyin, başkasına da zarar vermeyin, hayırlı olsun...

istanbulda olduğunuz için kask, ayna şart, plaka illa ki görünecek, bu kentte apaçilerin sonu ölüm, yollarda bir sürü acemi, manyak ne ararsanız var, mahalle arasında sürmeyeceğinize göre dikkat etmeniz lazım, normalde ön arka tekerde desen farkı olmamalı, yani aynı marka model olmalılar, gençsiniz diye yazmak istedim ...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst