Buell

Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
buelllightningxb12s2006.jpg
[/URL][/IMG]

Overall Length2 76.8 in. (1,951 mm)
Seat Height, Laden3 28.6 in. (726 mm)
Seat Height, Unladen 29.9 in. (759 mm)
Overall Width without mirrors4 29.7 in. (754 mm)
Ground Clearance, Unladen2 3.55 in. (90 mm)
Rake (Steering Head Angle) at Ride Height (degrees) 21
Fork Angle at Ride Height (degrees) 21
Trail at Ride Height 3.3 in. (84 mm)
Wheelbase, Unladen 51.8 in. (1,316 mm)
Fuel Capacity, Total 3.82 gal. (14.5 l)
Fuel Capacity 0.75 gal. (2.8 l)
Oil Capacity5 2.5 qt. (2.4 l)
Dry Weight 395 lb. (179 kg)
Gross Vehicle Weight Rating 850 lb. (386 kg)
Load Carrying Capacity 386 lb. (175 kg)
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
çıplak bir karşı cins görsem böyle bakmıyorum ben yaaa.

allam sana çok şükür ki bizi bu nakedlardan mahrum bırakmadın... çok şükür...

( bir de şu pazartesini atlatabilseydim...
 
Katılım
30 Ağu 2008
Mesajlar
483
Of of of aman Allah'ım... Ön jant nasıl birşeydir öyle , ufo frenler zaten Buell'lerde alıştığımız birşey ama inanılmaz yakışmış herşey , her ayrıntı... Renklerin uyumu müthiş aşık oldum sanırım :queen:
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Of of of aman Allah'ım... Ön jant nasıl birşeydir öyle , ufo frenler zaten Buell'lerde alıştığımız birşey ama inanılmaz yakışmış herşey , her ayrıntı... Renklerin uyumu müthiş aşık oldum sanırım :queen:

di mi yaaaa, arka fren çift dik mi ne ::eek:hmy::
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
1,946
hd çatısı altında üretiliyor ondan ki V tipi motor var üzerinde gerçeğini gördüm ykaından inceledim ah bi de kullanma fırsatı olsa :pr:
 
Katılım
6 Ara 2006
Mesajlar
316
Bende geçen gün airbrushlısını gördüm çok plexiglas duruyor ama benden söylemesi 16 bin verilmez yani :)
 
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
78
Gerçekten guzel duruyor Ama Cıgerındekı harley davıdson etıketı nekadar Street fıghter Performansı verır bılınmezzz Gende ıscılık cok goze hos gelıor alana hayırlı olsun !
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
1,946
Gerçekten guzel duruyor Ama Cıgerındekı harley davıdson etıketı nekadar Street fıghter Performansı verır bılınmezzz Gende ıscılık cok goze hos gelıor alana hayırlı olsun !

her ne kadar 4 silindir performası alamasan da o inanlımaz torku ve viraj kabiliyeti gerçek bir naked olduğunu kanıtlar.

hd de öle bi tork varki sıkışık trafikte 2. vitesle gittiğin hızı 4. viteste bile teklemeden mükemmel bir sesle koruyabiliyorsun :cat:
 
Katılım
2 Kas 2007
Mesajlar
436
Buell kapanıyormuş. Harley Davidson, kendi markasına odaklanmaya karar vermiş. Cagiva'yı da elden çıkaracaklarmış galiba.

Erik Buell, "Amerikalı minicik bir üretici olarak şahane motosikletler geliştirdik, birçok yeniliğe imza attık, 2009'da bilmem ne yarışını kazandık, Avrupa ve Japon devlerine kafa tuttuk ama buraya kadarmış" diyor:
http://www.motorcyclistonline.com/n...motorcycle_company_out_of_business/index.html

Amerikan tüketicisinin milli gururu yüksektir, yerli markaları desteklerler diye biliyordum. Niye böyle oldu acaba? Kullandıkları Harley motorları mı kifayet etmedi?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst