Çok doğru arkadaşım katılıyorum.Ülkemizdeki kazaların belki %90'nı kavşaklar ve hatalı sollama yüzünden olmaktadır.Bu hatalar aşırı hızla birleşince kaza çoğu zaman kaçınılmaz oluyor.Lütfen daha yavaş kullanalım şu aletleri.Biz motosikleti kullanalım o bizi kullanmasınyol benim demek yok.
karşıdaki insan dalgın olur, yanındaki biriyle konusuyor olur, en basiti alkollu olur..
Size yeşil yansa dahi kontrolsüz geçmeyin![]()
Yol motorun arkadaşlar araba kırmızıda geçiyor yanilmıyorsam
yol benim demek yok.
karşıdaki insan dalgın olur, yanındaki biriyle konusuyor olur, en basiti alkollu olur..
Size yeşil yansa dahi kontrolsüz geçmeyin![]()