Sade hoş olması gerektiği gibi
antalya style olmuş
Her şey iyi hoş arka demirleri sökmen jant şeritleri km şeridi güzelde
Birader şu arkada janjalı türkgaraj mı ne onu sök kmayoncu gibi olmuş
git tabelacıdan yazdır yoksa motorun perfect
bide madem siyah kırmızı yapmışsın arka plakadaki tr yazısınıda kırmızı yap
