Buda benim YaMaHaM

Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
2005 senesinde aldığım ve çok faal bir şekilde kullanmadığım YaMaHaM. Hyosung gt 250r alacağım için satıyorum.
img0603na7.jpg

img0602yf9.jpg

img0604vy1.jpg
 
Katılım
5 May 2007
Mesajlar
286
güzel temize bnzio bunları biliom güzel kaçıo hiç bişei ollmasada ismi yeter ...
 
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
Evet ben 125 km gördüm sağdece bir sefer denme amaçlı yüklendim yoksa ben motorlarımı hiç sıkıştırmam.
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Paylaşım için sağol. Bir yıkama yağlama yaptın mı tamamdır, sıfır gibi görünür. Biraz pismiş gibime geldi :)
 
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
Evet eYLül ayından beri garajda üstü örtük duruyordu. Baktım bugün hava güzll çıkardım garajdan tam beş aydır yatıyordu.
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Makinan gerçekten çok şık..
Hele bu Yamahalara mavi ne kadarçok yakışıyor paşam..

Şimdiden alana satana hayırlı olsun...
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Hayırlı satışlar. Yarı otomatikler ile scooterlar arasında bir model galiba

Allah gönlünüze göre bir motor nasip etsin.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst