buda benim windy :)

Katılım
26 Kas 2008
Mesajlar
1,468
Motosikletin gayet güzel arkadaşların yazdığı bir iki eksiğide tamamladınmı mükemmel olacak.:cat:
 
Katılım
3 May 2008
Mesajlar
1,330
Güzel bi görünüm olmuş ama daha iyisi için , önce orjinal sticker tarzı yazıları sökmeni tavsiye ederim.
 
Katılım
24 Ocak 2009
Mesajlar
824
yapacaz artık bu yaz bişeyler :) bu yaza daha güzel olacak :)
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst