buda benim suzuki

Katılım
8 May 2008
Mesajlar
803
masaüstüme çok yakışıyo,bir gün garajdada olacak.. GSX-R 750

16661_164067732698_785532698_2663438_1590410_n.jpg

16661_164067742698_785532698_2663440_7850381_n.jpg

16661_164067737698_785532698_2663439_3650997_n.jpg

17379_305234862698_785532698_3346476_1060795_n.jpg

17379_305234867698_785532698_3346477_2962365_n.jpg

17379_305234897698_785532698_3346480_1910563_n.jpg
 
Katılım
15 Nis 2009
Mesajlar
407
hocam aynaları taktırmanı rica ediyorum. malum kullanacak arkadaşlar aynasız naparlar. :))
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
1,944
Kaç basıyor bu? Vallaha güzel maketmiş.Ben motosikletimi almadan önce duvarkağıdımdı.Hayal etmek güzel şey.:) Benden sana tavsiye motorunu ortalıkta bırakma.Çoluk çocuk gelir vallaha düt düt oynarken bulursun.:) Hayırlı sürüşler.Pardon iyi maketler.:)
 
Katılım
8 May 2008
Mesajlar
803
suzukiyi duyunca 350 kişi bakmış.
sizi gidi gizli suzuki hayranları sizii...:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst