buda benim motorum....(hamam böceğim)

Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
GÜZEL MAKİNAYMIŞ,,
zaten scooterlar arasında en sağlam olanlardan biri de bu makina... güle güle kullanın :) kazasız sürüşler..
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
GÜZEL MAKİNAYMIŞ,,
zaten scooterlar arasında en sağlam olanlardan biri de bu makina... güle güle kullanın :) kazasız sürüşler..

Eminmisin sağlamlık konusunda :)
Macar yada tayvan bilir herkes ama koltuğun altında kocaman made in china yazar :)
Parçasıda diğer scooterlara benzemediği için tamiri daha zordur
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
güle güle kullan. Kazasız belasız sürüşlerin olsun
 
Katılım
24 Şub 2008
Mesajlar
1,958
Hayırlı olsun güle güle kullanın
Allah kaza bela vermesin
Ama polis o egzozu oyle görünce yine durduruyor:)
 
Katılım
16 Ağu 2008
Mesajlar
524
böceğğin güzel miş güle güle kullan allah nazardan kazadan beladan sorundan uzak tutsun
 
Katılım
30 Ağu 2008
Mesajlar
15
hayırlı olsun allah bizede nasip etsin bu aradaben yeni kayıt oldum bu siteye adım gökhan
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Hayırlı uğurlu olsun, kazasız belasız sürüşler dilerim... :rendeer:
 
Katılım
5 Nis 2008
Mesajlar
712
duruş şık ama sağlamlık konusunda aynı fikirde değilim eski bi keeway kullanıcısı olarak hiç memnun değildim!

kazasız belasız sürüşler!
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst