Buda Benim Hobim :) Kümes Hayvanlarım

Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
555
Teşekkürler sağolun :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:27 ----------

Illa bana akvaryum daku balıklarimi bana actiracaklar hem 50 cesit baliklarim var yaaa biliyomusunnnn;:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:01 ----------

Haaa müdür askere gitmediginden eminmisin?


Gitmedim , ama bu sefer Kasımda gidiyorum kesin.Evrak işlemlerim tamam :)
 
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
555
Ben geldim :p

2015 sezonuna çok iyi hazırlandım bol resim göreceksiniz
:flower:



Makineleri çiftledim.Bu iki makine ile tek seferde 500 tavuk yada 2250 bıldırcın çıkarta bilirim
:cherry:


K6OiG4.jpg



Bunlar Türkiyede sadece bende var :queen: Yurt dışından yumurta olarak getirttim ve çıkarttım.


Snow Flake Bob White



nu5Jej.jpg


wBmd6x.jpg


lCdSEF.jpg


NzQhiw.jpg


ViDW1q.jpg


QkIG8b.jpg



Yetişkin olduklarında böyle olacaklar.

Snow%20Flake3.JPG
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
benim tavuklar kuluçkaya yatmıyor.. en sonunda bir kuluçka makineside bana aldırtacaksınız....
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
valla cinsini bilmem köy tavuğu 6 tavuk 1 horoz var.. horozu civcivken yetiştirdim daha 2 yaşında...
 

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
devekuşu üretimi yapabilirsen baya para kazanırsın :wiinkk:
 
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
555
valla cinsini bilmem köy tavuğu 6 tavuk 1 horoz var.. horozu civcivken yetiştirdim daha 2 yaşında...

o zaman yatarlar havalar iyice ısınsın.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:10 ----------

devekuşu üretimi yapabilirsen baya para kazanırsın :wiinkk:

o iş büyük yer ve büyük uğraş istiyor,belki ileriye doğru olabilir
 
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
555
Üretmeye devam


RX1ays.jpg


igBnR9.jpg


NDuMt1.jpg


4vJGfh.jpg


ac48pg.jpg


1IiQFx.jpg


gHvnuj.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 00:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:10 ----------

lg1r25.jpg


KF5ay5.jpg


LcJzqI.jpg


9uiOyR.jpg


1M1iWT.jpg


Mncj5p.jpg
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
Muhammet nerelerdesin kardeşim? Akıl danışacağım sana.

Müstakil yazlıkta yumurta için 4 tavuk 1 horoz besliyeyim diyorum. Ara sıra da yumurta biriktirir civciv çıkartırım, çıkan civcivleri büyütünce tavukları keser yerim yerine bunları koyarım diyorum.

Bu yüzden hem yumurta verimi çok düşük olmayan, hem de etinden de faydalanabileceğim bir ırk var mı?

İnşaallah uğruyorsundur buralara.
 
Katılım
7 Nis 2013
Mesajlar
4,523
Muhammet nerelerdesin kardeşim? Akıl danışacağım sana.

Müstakil yazlıkta yumurta için 4 tavuk 1 horoz besliyeyim diyorum. Ara sıra da yumurta biriktirir civciv çıkartırım, çıkan civcivleri büyütünce tavukları keser yerim yerine bunları koyarım diyorum.

Bu yüzden hem yumurta verimi çok düşük olmayan, hem de etinden de faydalanabileceğim bir ırk var mı?

İnşaallah uğruyorsundur buralara.

Tavuk bakmak kolay değil abi çok pis hayvanlardır bazıları olduğu yere yumurtasını bırakır oldukları yerleri bit pireden arıtamazsın gorglama diye bi tabir var civciv çıkarmak için bastığı zaman yanına adam sokmaz insanın tepesine biner :D tavuk ırklarını bilmiyorum ama her tavuğun eti yeniyor diye biliyorum kırmızı olanlardan bakıyoduk biz
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
Mertcan kardeşim sıkıntı yapan tavuğu keser yerim benim için problem yok :p

Her tavuğun eti elbette yeniyor ya hu, benim kastettiğim et veriminin yüksek olması :)
 
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
555
Heyy ben geldim 😊
Foruma bu konuyu açtığımı bile unutmuşum.Enson son 2015 de yazmışım.
Kimsede dememiş ne oldu nerelere gitti ölümü kaldı mı kuşlar mı parçaladı 😁
Sağolsun Olcay Avşar anmış adımı.

Konuyu sorarsanız aynen devam ediyorum daha çok hayvan daha çok üretim daha bilinçli daha prefesyönelce ilerliyorum.
Artık büyük bir çiftlik açma hatta alanında Türkiye nin en iyi çiftliğini açma planlarım var. Bunun içinde ciddi yatırım iyi para lazım 😜 Kader kısmet artık.

Zamanım oldukça resim video atarım artık.

Dileyene egzotik kanatlılar ( muhabbet kuşu papağan VS) hariç hertürlü kanatlılar (keklik, sülün, bıldırcın, süs tavukları, kaz, ördek, hindi, tavus kuşu) konusunda her zaman yardımcı olabilirim.

Kalın sağlıcakla.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:01 ----------

Muhammet nerelerdesin kardeşim? Akıl danışacağım sana.

Müstakil yazlıkta yumurta için 4 tavuk 1 horoz besliyeyim diyorum. Ara sıra da yumurta biriktirir civciv çıkartırım, çıkan civcivleri büyütünce tavukları keser yerim yerine bunları koyarım diyorum.

Bu yüzden hem yumurta verimi çok düşük olmayan, hem de etinden de faydalanabileceğim bir ırk var mı?

İnşaallah uğruyorsundur buralara.

2 sene olmuş yedin mi yoksa tavukları :queen:
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
Heyy ben geldim 😊
Foruma bu konuyu açtığımı bile unutmuşum.Enson son 2015 de yazmışım.
Kimsede dememiş ne oldu nerelere gitti ölümü kaldı mı kuşlar mı parçaladı 😁
Sağolsun Olcay Avşar anmış adımı.

Konuyu sorarsanız aynen devam ediyorum daha çok hayvan daha çok üretim daha bilinçli daha prefesyönelce ilerliyorum.
Artık büyük bir çiftlik açma hatta alanında Türkiye nin en iyi çiftliğini açma planlarım var. Bunun içinde ciddi yatırım iyi para lazım 😜 Kader kısmet artık.

Zamanım oldukça resim video atarım artık.

Dileyene egzotik kanatlılar ( muhabbet kuşu papağan VS) hariç hertürlü kanatlılar (keklik, sülün, bıldırcın, süs tavukları, kaz, ördek, hindi, tavus kuşu) konusunda her zaman yardımcı olabilirim.

Kalın sağlıcakla.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:01 ----------



2 sene olmuş yedin mi yoksa tavukları :queen:

Valla bu hafta yeni bir makine yaptım, küçük ofis buzdolabından. Bu gün de yumurtalarını koydum.

10 ar tane Susex, Australorp, ataks koydum. İnşallah önceki makinem gibi yüksek verim alırım.

Çıkan civcileri 2 ay kadar kafeste bakıp sonra yazlığın bahçesine salarım inşallah. Horozları keser yerim, davuklardan da güzel olan 10 tane ayırır gerisini yerim.

Sene sonuna doğru da yumurta alırım inşallah.

Susexleri çok sevdim, hem güzel hem tombullar. Australorp da güzek ırk.

İkisini karışık mı besleyeyim sence? Yoksa bir ırka mı yoğunlaşayım?
 
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
555
Hayırlı olsun.
Biraz geç kalmışsın aslında ocak şubat gibi civcivler çıksaydı daha iyi yaz sonu yumurtaya başlardı.
Sen hobi olarak beslediğinden ayrı bakmana gerek yok ayrı bakmak demek 2 ayrı kümes demek bahçeye ayrı ayrı salmak demek buda zahmetli.
Aynı bakabilirsin.Sadece üretip çoğaltmak istediğin ırkın horozun bırakabilirsin.
Tür olarak güzel iki ırk seçmişsin ikisinde kombine yani hem et hem yumurta ırkı.Et olarak birçok arkadaşım Saso ırkının etinin çok daha lezzetli olduğunu söylüyor denemedim.

Folluktan yumurta toplayıp yemenin zevki paha biçilemez keşke herkes bu imkana sahip olsa.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:27 ----------

Civciv yumurtadan çıkış anı :)

https://youtu.be/JuSul9Y6054

 
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
555
Mesela susex horozu australorp ya da ataks tavuğu ile çiftleşince civcivler melez olmayacak mı?

Sussex dışındakiler melez olacak ama sen Sussex çoğaltmak istediğin için bu sorun olmaz.
Ayıra bilirsen Sussex haricindeki yumurtaları makineye koymassın. Ayıramassan da civcivler çıktıktan sonra Sussex olmayanları elden çıkarırsın.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst