Buda Benim Hobim :) Kümes Hayvanlarım

Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
555
Balıkesir Gönendeyim beklerim ama senin gibi siteden bir çok kişi uğrarım demişti ne gelen var ne giden :D Yakında bursaya taşınabilirim oradaki durumu bilemiyorum belki hayvancılığım sona erecek belki orada devam edecek.Orada devam ederse ayağına gelmiş olurum sen Balıkesire gelmeye zahmet etmezsin.
 
Katılım
19 Eyl 2011
Mesajlar
556
Balıkesir Gönendeyim beklerim ama senin gibi siteden bir çok kişi uğrarım demişti ne gelen var ne giden :D Yakında bursaya taşınabilirim oradaki durumu bilemiyorum belki hayvancılığım sona erecek belki orada devam edecek.Orada devam ederse ayağına gelmiş olurum sen Balıkesire gelmeye zahmet etmezsin.

İkiside olur kardeşim :) Baba Balıkesir'li arada geliyorum o taraflara. Bi şekilde paslaşırız umarım. Bursa'ya taşınırsan haber ver bana :D
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
Fena gaza geldim, en son geçen sene bir mesaj atmışım başlığa ama bir kaç gün önce farklı bir yerden tekrar tetiklendim ve başlığa hızlıca göz attım.

Önümüzdeki hafta kuluçka makinesi yapımına başlayıp önce tavuk civcivi sonrada bıldırcın yumurtası temin edebilirsem bıldırcın çıakrıp yaklaşık bir metre kafeste bıldırcın bakmayı planlıyorum.

Fena stres atacağım galiba dur hayırlısı :)
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
Fena gaza geldim, en son geçen sene bir mesaj atmışım başlığa ama bir kaç gün önce farklı bir yerden tekrar tetiklendim ve başlığa hızlıca göz attım.

Önümüzdeki hafta kuluçka makinesi yapımına başlayıp önce tavuk civcivi sonrada bıldırcın yumurtası temin edebilirsem bıldırcın çıakrıp yaklaşık bir metre kafeste bıldırcın bakmayı planlıyorum.

Fena stres atacağım galiba dur hayırlısı :)

Bıldırcın dolması ne gider beaaaa...
 
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
555
Tix-9 dan çıkan ödekler ::)


hpim0028.jpg


hpim0026t.jpg


hpim0027b.jpg


hpim0031g.jpg


hpim0032h.jpg


hpim0034.jpg


hpim0042.jpg


hpim0029q.jpg


hpim0036.jpg


hpim0035n.jpg
 
Katılım
17 May 2012
Mesajlar
25
ortak sen nesin yaa,ben olsam walla çiftlik kurarım kendime küçükten yumurtaları satarım gerçekten sen artık aşmışsın bunu paraya dönüştürme zamanı gelmişte geçıo bile...
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
Bende gazın etkisiyle işe başladım, dolap hazır ekipmanlar hazır yumurta viyollerini bekliyorum. Yumurta çevirme sisteminin de prototipini yaptım geriye toplamak kaldı.

Sağolsun Muhammet kardeş de baya fikir verip yardımcı oluyor , ben tavuk ve bıldırcın haricinde çıkım yapamam sanıyorum çünkü bakacak yerim yok.

Bıldırcınları kafes içinde dükkanda bakmayı düşünüyorum, tavuk civcivlerinide biraz büyüyünce kümesi olanalra vereceğim.

Yanlız bir kaç gündür Kocaeli Sakarya filan müstakil ev bakmaya başladım haftada bir gider kafa dinlerim hayvanlarla uğraşırım diye :mrgreen:
 
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
555
:cherry: İnşallah iyi bir makine yaparsın iyi çıkımlar alırsın.

---------- Post added at 00:28 ---------- Previous post was at 00:23 ----------

Hindiler


hpim0023n.jpg


hpim0016.jpg


hpim0015r.jpg


hpim0024.jpg


hpim0022j.jpg
 
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
555
21 gram gelen bıldırcın yumurtası


hpim0046u.jpg



En büyük ve en küçük sülün yumurtası :)


hpim0048w.jpg


hpim0049k.jpg



En büyük ve en küçük bıldırcın yumurtası


hpim0050v.jpg


---------- Post added at 19:25 ---------- Previous post was at 19:23 ----------

Yavru ördeklerimin dereyle ilk buluşmaları ;D


hpim0034p.jpg


hpim0036.jpg


hpim0038g.jpg


hpim0037e.jpg


hpim0046n.jpg


hpim0042f.jpg


hpim0045.jpg


---------- Post added at 19:28 ---------- Previous post was at 19:25 ----------

Buda videosu


http://www.youtube.com/watch?v=UnWnBMLzmkU

---------- Post added at 19:42 ---------- Previous post was at 19:28 ----------

Resimlerini hiç yayınlamadığım yeşil sülünlerim ;)



hpim0044v.jpg


hpim0042v.jpg


hpim0041z.jpg


hpim0037.jpg


hpim0035t.jpg
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
Muhammet hani bıldırcın yumurtası toplayacaktın?

Hadi makine hazır :)
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
Valla aynı olcay gibi bahçeli bir evim olsa bende bu çapta olmasada bişiler yapmak iisterdim ama bizim gibi apartman mahkuları için sadece hayal
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
Abi bende bahçeli ev yok ki :mrgreen:
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
He orası öyle abi makine için ve civciv çıktıktan sonra kafes mafes için yer var. Bıldırcın kolayda tavuk civcivleri kapalı yerde olmazmış illaki açık alanda gezinmek istiyormuş. Civcivleri biraz büyüttükten sonra bahçesi olan bi eleman var ona vercem ondan sora o büyütcek yarı yarıya kırışcaz :mrgreen:

Sırf bu hevesden müstakil ev veya arsa bakınıyom abi, çok heveslendim be.
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
ya aslında tüm iş bi arsaya bakar şu yeni depreme dayanıklı demonte ,ağaç evler var 20-30 M kareden başlıyo içinde tuvaleti banyosu her bi boku püsürü var arsayı alacan bu evelrden bi tane kuracan deprem derdi yok kanatlılar bahçede .. maydonoz,soğan, maruluda ektinmi bahçeye.. hafta sonları .. bayramlarda al sana 5 sıtar otel.. bide bu arsayı dere kenarı falan bulabilirsen .. ohhhh değme keyfine

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:40 ----------

ha olci bide şu benzinle yana sobayı bir incele sende seversin böle incık cinciği

http://www.coleman.eu/it/c-407-liquid-and-multifuel-stoves.aspx

çeşitli markaları mevcut hiker var mesela oda güzel .. türkiye de kamp malzemeleri satan yerlerde var ama fiyatlar uçuk .. sen yaparsın bunlardan bi tane :cherry:
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,961
Motosikleti
Mondial Virago 50i
He orası öyle abi makine için ve civciv çıktıktan sonra kafes mafes için yer var. Bıldırcın kolayda tavuk civcivleri kapalı yerde olmazmış illaki açık alanda gezinmek istiyormuş. Civcivleri biraz büyüttükten sonra bahçesi olan bi eleman var ona vercem ondan sora o büyütcek yarı yarıya kırışcaz :mrgreen:

Sırf bu hevesden müstakil ev veya arsa bakınıyom abi, çok heveslendim be.

Alalım sana bizim ordan bi zeytinlik Olcayım süper modum! :) Ben kışın aldım en deniz göreninden 4,5 dönüm, emekli olunca yerleşme hayalleri kuruyom şimdiden! :p

Bıldırcını benim kuzen bakıyordu bi ara, tamam dolaşmak istemiyorlar ama sürekli kapalı yerde üstüne birde hijyene dikkat etmezsen toplu halde de ölebiliyorlar, dikkat derim..
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
Barış alalım valla, bi ara kandıra civarına filan baktım ama uzak geldi. şile köylerine bakıyorum onlarda çok fiyatlı. sen nerden aldın kaça aldın :)
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,961
Motosikleti
Mondial Virago 50i
Heheh benim memleket Ayvalık be Olcay anlaşılan sana uzak! :)
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
Hacı yakın olsa keşke 3 dönüm araziler var 20 bin lira filan mis gibi, zeytinlik hemde :)
 
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
555
Ben geldim :cherry:


hpim0056j.jpg


hpim0055h.jpg


hpim0057u.jpg



hpim0053s.jpg



hpim0056.jpg


---------- Post added at 12:34 ---------- Previous post was at 12:30 ----------

Daha önce bursaya taşınabileceğimi söylemiştim ve bursaya taşındık bu yüzden bu hobiyi bıraktım yada ara verdim artık üretim yok :pale: hayvanların %90'ınıda sattım.Zaman ne gösterir bilmiyorum belki seneye yeni kafes ve kümeslerle yenide daha güzel başlarım.Hadi kalın sağlıcakla.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst