- Katılım
- 9 Eki 2010
- Mesajlar
- 555
- Konu Yazar
- #401
Kazlarım ve civcivleri :cherry: Sırf bu görüntüyü görmek için kaz besleyeme başlamıştım :cat:
ooo sezonun ilk yumurtaları çatlamış hayırlı olsun![]()
masallah sorması ayıp kaç fire çıktı 550den?
nemdi isiydı sabit tutmak derttir tekrar tekrar tebrikler
arkadas bende seni sessiz sakin yorumsuz begenerek izleyenlerden biriyim,kucukbas hayvanların gubresi ciceklerde veye bahcede kullanımı yararlıdır diye birseyler
duymustum acaba bunun aslı varmı,sen kullanıyormusun,kullanıyorsan nerelerde............simdiden tesekkurler.
Hocam seni canı gönülden tebrik ederim 21 sayfadan 1 tane yazı kacırmadım cok cok iyi ya o tavuk ve ördekler yüzmeye gitmesi pacalı civciv siyah ördek bayıldım Ama O Tepside güzeldi Aman mahrum etme bizi
Hocam seni canı gönülden tebrik ederim 21 sayfadan 1 tane yazı kacırmadım cok cok iyi ya o tavuk ve ördekler yüzmeye gitmesi pacalı civciv siyah ördek bayıldım Ama O Tepside güzeldi Aman mahrum etme bizi
Bayadır Girmemiştim Bu Topiğe Yine Çok Güzel Fotoğraflar Koymuşsunuz Yüzümde Bir Tebessümle Baktım Hepsine
Merak Ettim Şu Horozlar Birbirini Öldürmüyormu ?
Zamanında Böyle Bir Olaya Sahit Oldum Tabi Olay Yaşandıktan Sonra Görebildim Yoksa Müdahale Ederdim![]()