Aboooooo sen ne ettin gari uşaaağumm daa

ne güzel bi uğraş ne güzel bi hobi,harbiden sen yaşlanmazsın

Abi adamın profilin altta ne yazıyor baksanıza

Doğduğu yer artvinmiş,daha ne bekliyordunuz ki,Karadeniz insanı heleki gürcüler doğaya,hayvanata düşkün millettir

Gittikleri yerde denize bakan dağ yamaçlarına rüzgarın sert estiği havadar yerlere ev kurarlar,yoksa aşağılarda basık yerlerde yaşayamazlar

Asla ve asla yabancı ortama uyum sağlayamaz,ortamı kendi kültürel genetiğine uygun şekilde şekillendirp,dönüştürürler,
bunlar var ya bunlar yaşamı seven yaşamayı harbiden bilen insanlar...
Baksanıza yawww hayvancılığın küçük ve kanatlı olanını anavatından diyarlarda uzak devam ettiryor

Bir çoğumuzun yük,zahmetli olarak gördüğümüz şeyleri yapmaktan keyif duyan millettir karadeniz insanı...