Teşekkürler
İlk başlarda hiçbir şekilde kesme yeme amacım yoktu hatta kesemezdiz ama zamanla alıştım hatta bıldırcın besememedeki 1. amaç kesip yemek oldu.
Millet nasıl kıyıyorsun diyor bence bu yanlış.Kendi ellerimle beslediğim ne yediğini ne içtiğini bildiğim nasıl ortamda kesildiğini , temizlendiği bildiğim İslami şartlara göre hayvana eziyet etmeden kesildiği için içim rahat.Bence asıl yanlış olan 40 günde şişirilen civcivleri nasıl ortamlarda kesilip temizlendiğini belli olmayan hayvanları alıp yemek :cat:
Sorulara gelince evet anne tavşan yavrulamadan önce kendi ağzı ile tüylerini yolup yuvayapıyor.Bir seferde 15 yavruya kadar yavrulaya bilir.O haldeyken annesi emziriyor onlarda emiyor
