LEM hani pegleri vermeyecektin kimseye ben istediğimde öyle söylemiştin. neyse ne zaman ehliyetleniyosun ne zaman çıkacaksın yollara?olur bi ara işim olursa atlar gelirim o tarafa, bu arada bu gün pegler ve cc' yi ayrıca geri kalan tüm malzemeleri depoyu sana verdiğim gibi onlarıda arkadaşlara dağıttım motorcu olmak budur di mineyse sağlıcakla...