buda benim canavar

Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Güzel olmuş...Seside güzel çıkıyorsa tam olmuştur..
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
yaw yanılmıyorsam, depo FYM250'den, yan taraftaki kapak Regal Raptor'dan, gerisini çözemedim :p

hayırlı olsun, güle güle kullan :)
 
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
126
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tüm dostlarıma teşekkür ederim, sağolun.:rendeer:
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Motor super gule gule kullan, arka camurlugu kes arka tekerligi kalinlastir bak o zaman bu alet arkadan ne kadar deli gozukecek:cat:
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
AYKUT GL1000 i görmek istiyorsan atliican motoruna gelicen. ne öyle foto falan. :p gel bir tanış tayfayla. değil mi.

sağlıcakla.
 
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
126
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
olur bi ara işim olursa atlar gelirim o tarafa, bu arada bu gün pegler ve cc' yi ayrıca geri kalan tüm malzemeleri depoyu sana verdiğim gibi onlarıda arkadaşlara dağıttım motorcu olmak budur di mi:) neyse sağlıcakla...
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
olur bi ara işim olursa atlar gelirim o tarafa, bu arada bu gün pegler ve cc' yi ayrıca geri kalan tüm malzemeleri depoyu sana verdiğim gibi onlarıda arkadaşlara dağıttım motorcu olmak budur di mi:) neyse sağlıcakla...
LEM hani pegleri vermeyecektin kimseye ben istediğimde öyle söylemiştin. neyse ne zaman ehliyetleniyosun ne zaman çıkacaksın yollara?

hadi sağlıcakla.
 
Katılım
5 Kas 2005
Mesajlar
191
abi nolmuş bu alet böle ne yaptınız buna yahu tanınmayacak hale gelmiş neler yaptığının ayrıntıları varmı bi yerde yoksa yazacakmsın
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Nis 2007
Mesajlar
270
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Mondial Mi Ya O Valla Taniyamadim Anlayamadim Daa Dorusu
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst