kanka zaten sararmaya başladı herhalukarda egzost a bi müdahale olacak sararmaya başladı artçılar da ayaklarını egzosta koya koya leke yapmışlar... sen anladın onumotor konusunda pek bir düşüncem yok redyatör olabilir. bir de kutu dışı hava filtresi. radyatörün geri dönüşü var egzostu da hallederik sen korkma. al ehliyetini takıl peşime gel ne deli elemanlar var burada şu r60 motorundan harley depolu çelik jantlı disk frenli motor yapan arkadaş mı dersin. 1979 honda gl100(goldwing) toplayan polisajına kadar herşeyi kendi yapan saygın abiye kadar bir sürü kaliteli insanlarla dolu çevremde var sen gel pişman olmazsın.
sağlıcakla.