buda benim canavar

Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
126
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
MCT 250 AY1
Sonunda ben ona, oda yola kavuştu:) Emeklerinden dolayı Ercümen abi, Levent abi, İlhan ustama ve tüm Aygün Motor çalışanlarına sonsuz teşekkür ederim.:)







 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Kas 2006
Mesajlar
492
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı olsun Umarım sen ve o Hiç ayrılmazsınız birbirinizden :wiinkk:
 
Katılım
17 Mar 2005
Mesajlar
249
bayağı emek ve para harcamışsınız.güle güle kullanın,
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
AYKUT abi koymuşsun fotoları beni niye kasıyon beni o zaman. egzost tüplerini beğendim kaç para demiştin sen bunun çiftine? sesini de kaydet yükle buraya. hadi hayırlı olsun. ha bu arada keşke şu grenajları da siyah yapsaydın.
 
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
126
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Teşekkür ederim arkadaşlar modifiye ile uğraşmak gerçektende zor bir olaymış, ama değdi doğrusu.

Arbetus eksozlar aygünde yapıldı ararsan fiyat alabilirsin oradan Ercüment abi yardımcı olacaktır sana ; )
 
Katılım
18 Nis 2005
Mesajlar
106
hayırlı olsun diyelim artık. tatlılar nerde:cherry: Biraz kara böcek gibi gözüküyo bu resimlerde makine ışıklı bi ortamda cekte görelim canavarı:wiinkk:
 
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
126
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aşk olsun abi yani sen iste izmir lokması döktüreyim servisin kapısında ;)

otopark karanlıktı bukadar oldu cekerim ilerleyen günlerde daha iyi fotolarınıda:)
 
Katılım
25 Tem 2006
Mesajlar
1,471
bende eksozları sorcaktım yaw...
o renk nasıl oluyor acaba...
bide eksoz ne kadara mal oldu acep...
eline sağlık çok güzel olmuş...
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
524
Hayırlı olsun çok güzel olmuş, aygün motor sadece mct mi yoksa diğer motorlarada modifiye yapıyormu.:cat:
 
Katılım
12 Ara 2006
Mesajlar
441
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
cahilliğimi mazur görün mct tam olarak nedir?
 
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
126
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
-aygün motor aslında modifiye işi yapmıyo, beni kırmadılar yaptılar bir iki bişiler, ama istersen sen bir sor. Ne istediğini tam olarak belirtirsen sana yardımcı olabilirler belki, gerçi sezon açılıyo o sebeple zor olabilir ama sen bir ara istersen :silent:

-eksozlar konusunda sanırım oda orada mevcut irtibata geçerseniz yardımcı olurlar ben sadece susturucuları değistirdim, geri kalan kısımlarıda boyadılar.

-MCT tam olarak mondial mct 250 oluyo :)
istersen macit'te diyebilirsin :) :)
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
hişşttt Motti60 kardiş CC barı naapcaz arayan soran yoksa şunun ismini koyalım. bu arada nette senin için bakınıyorum iyi fiyatlarda r26 falan var. sezon açılmadan ben de biraz kurcaliyim bari bizim sıpayı egzostun rengi değişti elden geçiricem mat boya işe yarayabilir motoru da mat yapıcam artık konuk custom rider olarak bizim atölyeye gelirsin.
 
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
126
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tüm dostlara tekrardan teşekkür ederim, :rendeer:

Sevgili Arbetusum, cc ile ilgili olarak henüz bir açıklık getiremiyeceğim olaya:cherry: ,
eksoz konusunda ise boya işini en son düşünsen bence daha iyi olur, geri dönüşü olmaz eğer beğenmessen sonra gidip sıfır eksoz almak zorunda kalırsın belirteyim motor konusunda ne destek istersen oky ben hazırım :cat:
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
kanka zaten sararmaya başladı herhalukarda egzost a bi müdahale olacak sararmaya başladı artçılar da ayaklarını egzosta koya koya leke yapmışlar... sen anladın onu :p motor konusunda pek bir düşüncem yok redyatör olabilir. bir de kutu dışı hava filtresi. radyatörün geri dönüşü var egzostu da hallederik sen korkma. al ehliyetini takıl peşime gel ne deli elemanlar var burada şu r60 motorundan harley depolu çelik jantlı disk frenli motor yapan arkadaş mı dersin. 1979 honda gl100(goldwing) toplayan polisajına kadar herşeyi kendi yapan saygın abiye kadar bir sürü kaliteli insanlarla dolu çevremde var sen gel pişman olmazsın.


sağlıcakla.
 
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
126
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kanka zaten sararmaya başladı herhalukarda egzost a bi müdahale olacak sararmaya başladı artçılar da ayaklarını egzosta koya koya leke yapmışlar... sen anladın onu :p motor konusunda pek bir düşüncem yok redyatör olabilir. bir de kutu dışı hava filtresi. radyatörün geri dönüşü var egzostu da hallederik sen korkma. al ehliyetini takıl peşime gel ne deli elemanlar var burada şu r60 motorundan harley depolu çelik jantlı disk frenli motor yapan arkadaş mı dersin. 1979 honda gl100(goldwing) toplayan polisajına kadar herşeyi kendi yapan saygın abiye kadar bir sürü kaliteli insanlarla dolu çevremde var sen gel pişman olmazsın.


sağlıcakla.

şu 1979 honda gl100'ü baya merak ettim valla yokmu fotosu bi görsek kanka??
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst