Buda benim 4 teker @ Serçedes :)

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
ama gerçekten adamın aldığı araba beyaz cms 40 cant vardı üzerinde:cat:
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
tamam işte bende diyomki adamın aldığı gibi bul bi tane bize aga ciddi söylüyom para hazır :bounce:
 
Katılım
11 Eki 2009
Mesajlar
528
fakir klasigi dedikleri iste bu. allahtan apache styla degil.
 
Katılım
23 Eki 2010
Mesajlar
146
Maşallah. Çokta temizmiş, güle güle kullanın.
Tofaş'ın en güzel arabası.
Vaktiyle Alanya'da sık sık kiralayıp toprak yayla yollarında, yengeç misali, yan yan gezerdik. Vay be :queen:
Bu arada bu kadar kontrollü yan veren bir Serçe birde BMW var. :queen:
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
fakir klasigi dedikleri iste bu. allahtan apache styla degil.
Apache styla değil evet Gonya style :)

Maşallah. Çokta temizmiş, güle güle kullanın.
Tofaş'ın en güzel arabası.
Vaktiyle Alanya'da sık sık kiralayıp toprak yayla yollarında, yengeç misali, yan yan gezerdik. Vay be :queen:
Bu arada bu kadar kontrollü yan veren bir Serçe birde BMW var. :queen:
Valla güzel yanlıyor ama yanlarken benim için yanıyor :sunny: poz verirken bile betim benzim attı aslında :mrgreen:
 
Katılım
18 Ocak 2012
Mesajlar
1,426
Motosikleti
HONDA HORNET 750, HONDA PCX 125, YAMAHA X MAX 250 Tech Max
serçe tam türk halkı için üretilmiş ekonomik bir araçtır... içi ve bagajı geniş yakıtı normal bakım maliyeti ise ucuzdur... Benimde sevdiğim bir araç olmakla birlikte muhtelif zamanlarda arkadışımın 94 model 34bindeki serçesini de kullanma fırsatım olur ve şehir içi ve şehirler arası hiçbir eksiği yoktur... Birde bunların eski versiyonları var Murat 124 ler ama onlar da artık kalmadı ama bizim garajımızda 1971 model bir tane yatmakta, inşallah ilk fırsatta onu bi revizyona uğratıp caddelerde ilgi odağı haline getiricem :)
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Bizim serçedes en kısa zamanda dedesi 71 124 ü vizyonda görmek istiyormuş haberiniz ola :)
 
Katılım
18 Ocak 2012
Mesajlar
1,426
Motosikleti
HONDA HORNET 750, HONDA PCX 125, YAMAHA X MAX 250 Tech Max
İnşallah en kısa sürede :) bunu bende çok istiyorum ama biraz mali durumlar dolayısıyla erteliyorum mecburen
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Hepimizin Cumhuriyet bayramı kutlu olsun arkadaşlar :rendeer:


---------- Post added at 13:30 ---------- Previous post was at 13:20 ----------

aga o fiyata 94 model şahin var:p
Fatih noldu bizim şahin:silent: sesin soluğun kesildi bakıyom :sunny:
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Yok ben sana söylemiyorum tatlı hariçten gazel okuyanlar varda onlara sesleniyorum::rantinp:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst