Apache styla değil evet Gonya stylefakir klasigi dedikleri iste bu. allahtan apache styla degil.
Valla güzel yanlıyor ama yanlarken benim için yanıyor :sunny: poz verirken bile betim benzim attı aslında :mrgreen:Maşallah. Çokta temizmiş, güle güle kullanın.
Tofaş'ın en güzel arabası.
Vaktiyle Alanya'da sık sık kiralayıp toprak yayla yollarında, yengeç misali, yan yan gezerdik. Vay be :queen:
Bu arada bu kadar kontrollü yan veren bir Serçe birde BMW var. :queen:
Asfaltta zaten zorlamayın ama, eğer kaldıysa, toprak yollarda çok eğlenceli :cat: denedim, iyi bilirim :queen:Valla güzel yanlıyor ama yanlarken benim için yanıyor :sunny: poz verirken bile betim benzim attı aslında :mrgreen: