bu zatı tanıyan varmı

Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Burcu arada böyle terbiyesizlikler yapanlar çıkar,ama gereken tepki verilmişş ,bu arada aramızda kalsınn fotoğrafta mayyak güzel çıkmışsınn, gel seni bi öpecemmm:queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
burcu çok tatlısın ALLAH sahibine bağışlasın..

ben burcuya değilde adana tv spikerine koptum adamın tipe bak yaa..:mrgreen:

alt yazı pek bilgilendirici..:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
:cyclopsan ayıp beee::surprise

sen bana süre verdin mi ? :silent:::lac::

elbet bulcam, bulamazsam da 2008 600rr alcam,

tutamicaaam sözler vermemmm !!!::winkwink

ama detaylara dikkat lütfen ! (şu zaman içerisinde die bişi denmedi, yeterli sürem var) :mrgreen:



::pembe:: amin amin ::138:

Tamam.. Peki bulman için sana müsaade... Bulamadığını bulamayacağını kabul ettiğin ve site sakinleri tarafından da anlaşıldığı üzre 2008 600rr ımı isterim:)
Sen al hele bi, aldıktan sonra bulursan da söz sana son model 600rr alıcam iade olaraktan :cherry:
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Arkadaşlar,
Gız arkadaşımızı elbette tanıyamadım ama motor 1100 Honda mı?

Her ne ise motur, arkadaşımızın motor üzerinde belkide istemeden vermiş olduğu poz hakketten şahane :)
Yani: ''Motosiklet Rahatlıktır'' denmek istenmiş gibi:)
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
1,233
Burcu arada böyle terbiyesizlikler yapanlar çıkar,ama gereken tepki verilmişş ,bu arada aramızda kalsınn fotoğrafta mayyak güzel çıkmışsınn, gel seni bi öpecemmm:queen:

:cyclopsan efendy sapıq :mrgreen:

burcu çok tatlısın ALLAH sahibine bağışlasın..

ben burcuya değilde adana tv spikerine koptum adamın tipe bak yaa..:mrgreen:

alt yazı pek bilgilendirici..:cat:

:cherry: eiwalla

Tamam.. Peki bulman için sana müsaade... Bulamadığını bulamayacağını kabul ettiğin ve site sakinleri tarafından da anlaşıldığı üzre 2008 600rr ımı isterim:)
Sen al hele bi, aldıktan sonra bulursan da söz sana son model 600rr alıcam iade olaraktan :cherry:

kuzuların sessizliği'ni uygula :queen:

Arkadaşlar,
Gız arkadaşımızı elbette tanıyamadım ama motor 1100 Honda mı?

Her ne ise motur, arkadaşımızın motor üzerinde belkide istemeden vermiş olduğu poz hakketten şahane :)
Yani: ''Motosiklet Rahatlıktır'' denmek istenmiş gibi:)

:mrgreen: cbf1000 rcidden çok rahat, yan da otursan, düz de otursan rahat

bence sıra sana gelmesin daha devamı var yaygarayı bastırma bana ehehuhe zuhahahaha!

:silent: yeter abi ya, yeterince reklam oldum zaten

Yaklaşmayın yakar adem abi::angry2::

bari sen sus :p
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
379
yoğun tehditler sonunda tırstım geri silmek zorunda kaldım sen görün bunraku bunu unutmaaaaa!
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Eyl 2007
Mesajlar
451
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
adem abi şunları azcık büyük koy yawwss :)
net göremiyom ben :pale::pale:
körüm ya azıcık :pr:
 
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
282
slmlar..Sanırım bu fotoğraf sizden habersiz cekilmiş burcu,ama inanın cok hoş cıkmış sizin sarışınlığınız ile motorun kırmızılığı karede gercekten süper gözüküyor saatiniz biraz demode fakat üstünüzdeki spor kıyafet için size 9 puan veriyorum :) Şaka bir yana güzel..
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
349
tanımıyorum hanımı :)
ama okudum waLLa sohbetin tamamını zevkLe :) ve güLümseyerek
tanımış oLdum herkesi de
güLümseyerek bi çay içimi vakit geçirdim tanınanLara tanıtanLara sağLık
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
1,233
slmlar..Sanırım bu fotoğraf sizden habersiz cekilmiş burcu,ama inanın cok hoş cıkmış sizin sarışınlığınız ile motorun kırmızılığı karede gercekten süper gözüküyor saatiniz biraz demode fakat üstünüzdeki spor kıyafet için size 9 puan veriyorum :) Şaka bir yana güzel..

saat demode mi :queen:

şaka bi yana, saol :cherry:

olsun merak ediyoruuummm alla allaa:p

neyse sen merak etmeye devam et, merak iyidir :mrgreen:

tanımıyorum hanımı :)
ama okudum waLLa sohbetin tamamını zevkLe :) ve güLümseyerek
tanımış oLdum herkesi de
güLümseyerek bi çay içimi vakit geçirdim tanınanLara tanıtanLara sağLık

saolasın kardeşim :cat:

bende şimdi senin yorumunu defalarca okuyarak çayımı bitirdim, üstüne keyif sigarası yakcam :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
adem abi şunları azcık büyük koy yawwss :)
net göremiyom ben :pale::pale:
körüm ya azıcık :pr:

ah yazıık ayçüçül gözümün birini sana vereyim abi nasıl olsa bende bi tane daha var..(polyanna misali)
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst