:cyclopsan ayıp beee::surprise
sen bana süre verdin mi ? :silent:::lac::
elbet bulcam, bulamazsam da 2008 600rr alcam,
tutamicaaam sözler vermemmm !!!::winkwink
ama detaylara dikkat lütfen ! (şu zaman içerisinde die bişi denmedi, yeterli sürem var) :mrgreen:
:embe:: amin amin ::138:
bence sıra sana gelmesin daha devamı var yaygarayı bastırma bana ehehuhe zuhahahaha!ya adem abi, ne diyim ki ben sana yaaar:
sıra bende :bounce:
Burcu arada böyle terbiyesizlikler yapanlar çıkar,ama gereken tepki verilmişş ,bu arada aramızda kalsınn fotoğrafta mayyak güzel çıkmışsınn, gel seni bi öpecemmm:queen:
burcu çok tatlısın ALLAH sahibine bağışlasın..
ben burcuya değilde adana tv spikerine koptum adamın tipe bak yaa..:mrgreen:
alt yazı pek bilgilendirici..:cat:
Tamam.. Peki bulman için sana müsaade... Bulamadığını bulamayacağını kabul ettiğin ve site sakinleri tarafından da anlaşıldığı üzre 2008 600rr ımı isterim
Sen al hele bi, aldıktan sonra bulursan da söz sana son model 600rr alıcam iade olaraktan :cherry:
Arkadaşlar,
Gız arkadaşımızı elbette tanıyamadım ama motor 1100 Honda mı?
Her ne ise motur, arkadaşımızın motor üzerinde belkide istemeden vermiş olduğu poz hakketten şahane
Yani: ''Motosiklet Rahatlıktır'' denmek istenmiş gibi![]()
bence sıra sana gelmesin daha devamı var yaygarayı bastırma bana ehehuhe zuhahahaha!
Yaklaşmayın yakar adem abi::angry2::
yoğun tehditler sonunda tırstım geri silmek zorunda kaldım sen görün bunraku bunu unutmaaaaa!
adem abi şunları azcık büyük koy yawwss
net göremiyom benale:
ale:
körüm ya azıcıkr:
aman görme sende ne var yani, gerçeğini yeterince görüon işte, resmi napacan :mrgreen:
slmlar..Sanırım bu fotoğraf sizden habersiz cekilmiş burcu,ama inanın cok hoş cıkmış sizin sarışınlığınız ile motorun kırmızılığı karede gercekten süper gözüküyor saatiniz biraz demode fakat üstünüzdeki spor kıyafet için size 9 puan veriyorumŞaka bir yana güzel..
olsun merak ediyoruuummm alla allaa![]()
tanımıyorum hanımı![]()
ama okudum waLLa sohbetin tamamını zevkLeve güLümseyerek
tanımış oLdum herkesi de
güLümseyerek bi çay içimi vakit geçirdim tanınanLara tanıtanLara sağLık
adem abi şunları azcık büyük koy yawwss
net göremiyom benale:
ale:
körüm ya azıcıkr: