arkadaslar..bu tunelden hergun en az 2 kere geciyorum..bu tunelin uzunlugu 3 km..ve evlerin altindan gidiyor..yani sehrin gobeginde..moskovayi komple donen 3 halkandan biri..bu tunele girmek icin yaklasik 35~40 mt.yerin altina giriyorsunuz..ve biraz dik bi girisi var(malum sehir ici oldugu icin..yer kisitli) kis aylarinda tunel girisinde gizli buzlanma olabiliyor..bu durumda tunele hizli girenler bu sekilde savrula biliyorlar..ruslara zaten bunu bildikleri icin tunel giris ve cikislarinda 24 saat gorev yapan cekici ve ekipler mevcut..
![]()