Bu yolda motosiklet kullanmak isteyen varsa...

Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
bence tüneli trafige kapatıp kayak merkezi yapsınlar. daha işlevsel olur:mrgreen:
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
arkadaslar..bu tunelden hergun en az 2 kere geciyorum..:) bu tunelin uzunlugu 3 km..ve evlerin altindan gidiyor..yani sehrin gobeginde..moskovayi komple donen 3 halkandan biri..bu tunele girmek icin yaklasik 35~40 mt.yerin altina giriyorsunuz..ve biraz dik bi girisi var(malum sehir ici oldugu icin..yer kisitli) kis aylarinda tunel girisinde gizli buzlanma olabiliyor..bu durumda tunele hizli girenler bu sekilde savrula biliyorlar..ruslara zaten bunu bildikleri icin tunel giris ve cikislarinda 24 saat gorev yapan cekici ve ekipler mevcut..:)

ahmet abi mukemmel anlatmis,bu yerin namini cok duydum ve burda arkadaslarimdan biri bi araba parcalamis ayni yolda.ufak bir kisimda gizli buzlanma var,o kisima manevra yaparken yakalanan direk ya saga vuruyo ya sola :cherry:
 
Katılım
2 Nis 2005
Mesajlar
595
Evet, olay 1. ve 2. elden doğrulanmıştır. Sebep gizli buzlanmaymış.

Ama görüntüler cidden dehşet, daha önce başka bir yerde izlemiştim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst