- Katılım
- 10 Eyl 2015
- Mesajlar
- 5
- Konu Yazar
- #1
Bu sistemde kaskı olan yardım edebilir mi? Vizörü çıkaramıyorum.
[/url][/IMG]
Sorun zaten tırnağın kalkmaması o yüzden sorduk kullanan varsa yazsın diye.
Mobilyalar güzelmiş. Adam size insan gibi yazmış siz kibarlıktan yoksun olarak diyorsunuz ki sorun tırnağın zaten kalkmaması ancak yukarıda yazmamışsınız. Google'dan kask modelini yazıp rahatlıkla bulabilirsiniz...
Teşekkürler. Maalesef video yada yararlı bir yazı bulamadım. Kullanan varsa suomy görür inşallah.
camin uzerinde cizgi ve kastaki cizgi uc uca ayni hizaya geldimi basip cikarabilirsin aksi halde cikmaz..vizoru yaklasik yarim acik pozisyon gibi birsey olacak..
camin uzerinde cizgi ve kastaki cizgi uc uca ayni hizaya geldimi basip cikarabilirsin aksi halde cikmaz..vizoru yaklasik yarim acik pozisyon gibi birsey olacak..