Bu Vİzör Nasıl Çıkıyor

Katılım
10 Eyl 2015
Mesajlar
5
Bu sistemde kaskı olan yardım edebilir mi? Vizörü çıkaramıyorum.

4ko42Q.jpg
[/url][/IMG]
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Ağu 2015
Mesajlar
777
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Adamlar kol gibi bir tırnak koymuş oraya, resime bir bakışta görebiliyorsun zaten. Onu kaldırıp sağa yada sola çevirdiğinde çıkacaktır vizör.
 
Katılım
18 Nis 2013
Mesajlar
2,495
Sorun zaten tırnağın kalkmaması o yüzden sorduk kullanan varsa yazsın diye.

Mobilyalar güzelmiş. Adam size insan gibi yazmış siz kibarlıktan yoksun olarak diyorsunuz ki sorun tırnağın zaten kalkmaması ancak yukarıda yazmamışsınız. Google'dan kask modelini yazıp rahatlıkla bulabilirsiniz...
 
Katılım
10 Eyl 2015
Mesajlar
5
Mobilyalar güzelmiş. Adam size insan gibi yazmış siz kibarlıktan yoksun olarak diyorsunuz ki sorun tırnağın zaten kalkmaması ancak yukarıda yazmamışsınız. Google'dan kask modelini yazıp rahatlıkla bulabilirsiniz...

Teşekkürler. Maalesef video yada yararlı bir yazı bulamadım. Kullanan varsa suomy görür inşallah.
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
O tırnak bastırılarak da işlev göreüyor olabilir.
 
Katılım
29 May 2014
Mesajlar
3,557
camin uzerinde cizgi ve kastaki cizgi uc uca ayni hizaya geldimi basip cikarabilirsin aksi halde cikmaz..vizoru yaklasik yarim acik pozisyon gibi birsey olacak..
 
Katılım
10 Eyl 2015
Mesajlar
5
camin uzerinde cizgi ve kastaki cizgi uc uca ayni hizaya geldimi basip cikarabilirsin aksi halde cikmaz..vizoru yaklasik yarim acik pozisyon gibi birsey olacak..

Teşekkürler

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:18 ----------

camin uzerinde cizgi ve kastaki cizgi uc uca ayni hizaya geldimi basip cikarabilirsin aksi halde cikmaz..vizoru yaklasik yarim acik pozisyon gibi birsey olacak..

Bütün aralıkları denedim fakat kalkmıyor yada inmiyor tırnak. Kırılacak zorlamaktan.
 
Katılım
15 Nis 2012
Mesajlar
2,782
Vizörü yukarı en sona kaldırarak,tırnağa bastırmayı deneyin.Vizörü açık görebilirsem,tahminen bir tane daha vizörün iç tarafında tırnak olması lazım onu serbest bırakacak...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst