Bu *U* da ne

Katılım
1 Mar 2009
Mesajlar
146
Arkadaşlar 2006 yılında aldığım mondial 100 KH
Arkadaşımın 2008 yılında aldığı Mondial 100 UKH


Kh neden Ukh oldu bilginiz varmı.İlk çıkımlar hep Kh,Kt,Mt v.s di
 
Katılım
16 Nis 2008
Mesajlar
173
Bu motorlar bildiğim kadarıyla fabrikası AYDIN'da olan uğur isimli şirket tarafından ithal ediliyor bazı parçalarıda bu fabrikada üretiliyor.


Benim motosikletimde UAG 2008 model benzin deposunun üzerindeki yazıdada Türk malı diye yazıyor (ne kadarı TÜRK malıysa) bu yıldan önceki motosikletlerde AGK modeli diye geçiyodu.

Benim anladığım A harfi kalkmış yerine uğur'un U su gelmiş AGK olmuş UAG.
 
Katılım
22 Şub 2009
Mesajlar
1,065
başında u olan mondiallerin ½45 aydın nazillide üretiliyor ve orada montaş oluyor
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Başında U olanlar Ultra modeller, Ultra'larda daha az eksik vida var.
 
Katılım
1 Mar 2009
Mesajlar
146
Yani başında U harfi olamayan modellerin üretimi yurdışında yapılıp motorlar bütün mü geliyodu
 
Katılım
26 Ara 2008
Mesajlar
1,205
Hayır parçalar geliyor burada montoaj hesabı.;) Aslında yurtdışı pek bir süslü olmuş çinden geliyorlar.:)
 
Katılım
22 Eyl 2008
Mesajlar
400
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya yok model ve isim deiştirmek için yaptıkları bişey. kh ile ukh arasında hiç bi fark yok. zannedersem 2008den sonra ukh denmeye başlandı.
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
ucuz olabılırmı acaba o U olanlar:D,
ee çin ucuz olursa türk daha ucuz olcakki satsın:p:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst