bu teneke kafalar neden civciv ezer:)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
15 Ağu 2005
Mesajlar
98
ONLY GOD CAN JUDGE ME

TUPAC AMARU SHAKUR

vaybe demek bu civciv ezenler sizden değil ben sadece bu civciv ezenleri sormuştum yaww haaa geçenlerde mtvde bi klip çıktıda klipteki bütün adamlar çırılçıplaktı valla şimdi adını hatırmamıyorum grubun ne mesaj vermek istediği bi türlü anlamadım valla
başka bir yanıt daha neden metal le rock birbirinden ayıramayan arkadailar var aramızda yok motorculuk ruhu rock ruhu METAL DİYORUM METAL

eminem sevmem ve dinlemem bende seçiciyimdir herşeyim ağır olmayanı iidir bencede mesaj veren şarkılara değil lafım metal türkiyede popüler ben almanyada 3 sene kaldım 95 ve 98 arası rap daha popülerdi orda forumların birinde kızı sahnede düzen metalci heriflerde gördüm şimdi zamanım olsa bulurdum ...

2 pac dinlerim nedenmi sesinin ve müziğinin yanı sıra her şarkısında ayrı bi anlam vardır hatta bir şarkıda ''zenciler ölsün zenciler ölsün diye bağırıyor '' ve röpörtajda adam soruyor neden zenciler ölsün ifadesini şarkıda kullanıyorsunuz sonuçta sizde zencisiniz ve '' zenciler bir an önce ölsün ölsün daha fazla günahkar olmadan öbür dünyaya gitsinler '' ve bunun gibi nice sözler sarfediyor..

merak etme rapciler ezik ve altta kalmaz dünyanın en ağır müzüği raptir bunuda her babayiğit kaldırmaz..
 
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
929
Dogrudur hoca metal(böğür) ayrı rock ayrı. Ama bi taraftanda kuzen sayılırlar, O cıplak adamlar Rammstein olmasın hoca. Alman Metal grubu sağlam iş yapıyolar onlar, her konserleri görsel bi şölen gibi oluyor.
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
108
outlawwanted' Alıntı:
başka bir yanıt daha neden metal le rock birbirinden ayıramayan arkadailar var aramızda yok motorculuk ruhu rock ruhu METAL DİYORUM METAL

sanırım bu rada söz hakkı bana doğdu saldırı direk bana yapılmış :) merak etme arkadaşım rock ne metal ne farkında ve bilincindeyim. ama bakarsan hepsinin atası gitar çalan karizmatik bi kamyon şöförü. çeşitlilik ondan sonra başlamıştır. metal ve rock ın tarihini bilmiyorsun ama farkını biliyormuşsun aferim sana

ben debiliyorum çünkü dinliyorum. gazelden maval okumuyorum.
 
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
929
Hoca, yanılmıyolarki kac yıldır dünyanın önde gelen gruplarından, ayrıca o grubun klipleri, konserler hep olay olur. Yani camiada cok iyi takip edilir. Buda yanılmadıklarını kanıtlar. Kişisel bi yorum senin ki :farao:
 
Katılım
15 Ağu 2005
Mesajlar
98
ben şimdiki olaylara bakıyorum geçmişe illaki müzikler birbirinden kaynaklanarak doğmuş bir yerden sonra tamamen ayrılmıştır mesela R&B rap hiphop ve pop u harmanladıktan sonra ortaya çıkmıştır ben hiç civciv ezen rockcu görmedim ve duymadım ..
 
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
929
HOca Black metal konserlerinde sanırım onlar. Eskiden yapılan gizli konserlerde daha neler yapılıyormus die duymustum. sonra yasaklanmıs. Bunlar biras eski aslında. Yıllar önce duyuyorduq böyler seyleri, sahneye civciv döküp üzerinde tepinenler, domuzu dinamit lokumuyla patlatanlar falan.. Mazi yani.
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
108
outlawwanted' Alıntı:
ben şimdiki olaylara bakıyorum geçmişe illaki müzikler birbirinden kaynaklanarak doğmuş bir yerden sonra tamamen ayrılmıştır mesela R&B rap hiphop ve pop u harmanladıktan sonra ortaya çıkmıştır ben hiç civciv ezen rockcu görmedim ve duymadım ..

motosiklet de ilk zamanlar da bisiklet değil miydi. şimdi bak toring inden cooper ına racing inden endrusuna kaç çeşidi var.

rock demem seni neden rahatsız etti bilmiyorum ama rock olmasaydı metal de olmazdı onu anlatmya çalıştım.

sadece metal i irdelemişsin ama bence black ve doom cuların yanında metalciler masum kelebek kalır. sen hangi metalcileri kastediyorsun birde onu söyle bakalım? trash metal mi? power metal mi? black metal mi? sadece metal mi? metal dediğin nedir.

bakınız manowar power metal yapar. body çalışıp sahnede gösteri yaparlar kimsenin civcivle işi olmaz.
 
Katılım
15 Ağu 2005
Mesajlar
98
sahnede kıza girme sahneleri sevmiyorum baba bunları izledim sinirimden çatladım tabi herkes dinlenmez mesela ceza kıraç atışması iyi bi reklam koktu ortalık yine cezanın elamanı fuat canlı yayında boys anılarlara laf attı..cezayıda sevmiyorum bu yüzden adı rapci mesela erci-e tanırsınız eski cartel grubu üyesidir hiç böylr şaklabanlık yaptığını duyan varmı cezanın yaptığı soytarılık burda http://rapidshare.de/files/16533480/ceza_kIrac.mp3.html
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Ocak 2006
Mesajlar
2,003
Metal rap yaparaktan. İki ayrı görüşü tek çatı altında birleştirmek suretiyle memleketi kutaracam

Şöyle bişey olur heralde.::repci:: ::evil:: ::blusssh:
 
Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
Metalde müzik, Rap de bir müzik tarzı isteyen istediğini dinler. İstediği grubu istediği adamı veya kadını. Boş bir tartışma bence! Ben Metalciyim, sen Rapci bu kadar basit. Esas olan insandır. Ne demişler "İnsanı severim yaradandan dolayı" ...
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
108
yok be kardeşler ben dinleyemezdim sanırım. metal de bir grup insanın kordineli bir emeği var. şahsi kanaatim ama rock (outlawwanted kardeşim için açmam gerekirse power metal ve progresif rock) dışındaki müzikler bana (rap dahil) basit geliyor. dinleyene saygım var ama dinlenen ortam dahi beni boğuyor. böyle bir birliktelik nasıl olur du bilmem ama ben kareoke yi açıp dinlerdim her halde (sözler kapalı sadece müzik olarak ) :)
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,760
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
ya kim kıza ne yapmış baba.alan memnun satan memnun.kızı zorla çıkarıp tecavüzmü etmişlerde senin zoruna gitti haa.ayrıca sevmeyen dinlemeyen o konserlere zaten gitmez.kimi kan şiddet izlemeye ve deşarz olmaya black metal konserlerine gider kimi sahneye motorla çıkan ve ayıptır söylemesi motor hatunları götüren manowar ı izlemeye gider kimsede rahatsız olmaz.
civciz ezmek,inek falan patlatmak uç nokta black metal guruplarının yapacağı işlerdir,diğer metal türleri bukadar sert olmadığından dolayı bütür şovlara girişmezler.
civciv ezmek,inek falan patlatmak gerçekte olabilir,hurafede.kilise yakan herifler bunu yapmakta pek çekinmezler gerçi ama dediğim gibi uç noktalarda gurupların yapacağı işler.bunları örnek göstererek tüm metal camiası karalanamaz
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
933
black sabbath

civciv ezme olayi hurafe degil tabi. black sabbath adli grup cok eski bi konserinde yapti bu isi.

ya...... ben ne dusunuyorum....... hepimiz lanet seyler yapiyoruz elbette.. onlar herkesin onunde yapiyor o kadar..

bizim kulturumuz milyonlarin onunde yasanan iliskiyi kaldiramaz. ama adam muzikle bi baglantisini gormus olacak ki anlatmak istemis. sanatci ne demek bilir misiniz ki? adamlar yasadiklari herseyi bir sekilde yansitmak istiolar.. ve bunun yolunu, ozgur ruhlarinin secimine birakiolar. ben onlari seviyorum.....
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Civciv ezme efsanesi Black Sabbath solisti Ozzy Osbourne hakkındadır. Black Sabbath ne çalar? Kendileri heavy metal diyorlardı ama çok da heavy değildi.

Başkasına küfrederek ünlü olanları, para için Rock&Coke'a çıkanları, sisteme küfredip Rocco lolipop yalayıp amerikan otomobili sürenleri bana boşuna savunmayın; para kazanma amaçlı müziklerle beni muhatap etmeyin. Ben paşa paşa Master of Puppets albümümü dinlerim, kafam iyiyse Rammstein açar biraz kafa sallar kendime gelirim, sıkılırsam Taksim'e çıkar Caravan'a gider biramı içer klibimi seyrederim. Yov yov insanlarıyla çok alakadar olmam zaten.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Ocak 2006
Mesajlar
2,003
Yaw bugün yolun ortasında duran kuşun birini ezdim kaçamadım son anda gördüm. (Hoş kuşa benden önce birisi çarpmış, ruhunu teslim etmiş, ayakları yukarı dikmiş yatıyordu)

Bende metalci mi oldum acep dostlar. Siz anlarsınız bi yardım.
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,760
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
ozzy osbourne hakkında denilsede ozzy nin kayıtlara geçen iki vukaatı var.biri bi konserde sahneye atılan yarasayı plastik sanarak ısırması,diğeri ise bi konser sonrası sabahı yorgun bişekilde yatarken öten horoza sinirlenip kalkıp tekme atmasıdır.bundan başkada öyle civciv mivciv işler yapacağını sanmıyorum.
 
Katılım
11 Haz 2005
Mesajlar
276
ya bu civciv meselesinin muhatabının ozzy osborne olduğunu herkes biliyor da kimsenin bunun gerçekliği konusun da kesin bir malumatı yok. Şehir efsanesi olayı bu. Manowar'ında bir konserinde "köpekler ve türkler" giremez dediği söylenir. Ama bu da bir şehir efsanenesi sonuçta ortada dedikodular dolaşıyor sadece. Şimdilerde bu olayları çok takip etmiyorum ama zamanında takip ettiğim kadarıyla söylenceden başka bir delil yok ortada. Sahnede sevişenler ile ilgili bir resim ben de görmüştüm ama ordaki olay biraz farklı. 1.sevişmek işkence değil 2. kadınlar hallerinden memnun görünüyor. Bizim kültürümüzle bunu anlamak zor olabilir o yüzden kültür empatisi kurmak gerekir
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,151
U2 solisti BONO nun ülkemiz hakkında yaptığı saçma açıklamalar benim hala aklımda şimdi gidip asla bir U2 albümü alıp dinlemem.Ne oldu şimdi tüm Rock camiası aynımı yada Metal ben Metalica dinliyorum Scorpions dinliyorum hala adamlar ülkemize gelip övgüler yağdırdılar ve yine gelmek için uğraşacağız dediler İron Maiden geldi onlar bir yorum yapmadılar yapmak zorundada değiller ayırmayı insanlara ön yargıyla yaklaşmayı bırakmamız lazım Aerosmith Rap grupları ile bir çok düet yaptı tatlı mücadelelerini izlesen aslında herşeyin çok farklı olabileceğini anlardın tarzlar ayrıda olsa aslında birleşebileceklerini...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst