bu motosikletçi diyaloogların da okuduğum topiğe göre , , artık bayanlara bazı larının trafikte bakış açısı değişmiş gibi,,,,ş. içinde bazı tatsız olaylar yaşansada, ş. arası yolllarda hangi motoırcu kalmış ta başka bir motorcu ona yardım etmemiş,, ve bayan arkadaşımız da kendine güvenmiş demekki ki çıkmış yola,,
ayrıca,,, gezi de çok güzel olmuş çok güzel resimler var ,, daha önce de bakmıştım ama güncellenince bir kez daha baktım , :cat::cat: