Bu sefer Motor videosu eklemedim:)

Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Konuyu bugün öğleden önce açtım,sanırım onay için bekliyor ya da yanlış yere açtım vs sebepten red oldu.Bir bilgim söz konusu değil.
Ben de ne yapayım tekrar açıyorum konuyu.
İlk açtığım konuya birşeyler yazmıştım şimdi unuttum:)Bakalım bu sefer konu açılacak mı merakla bekliyorum:)
Ormanda biraz takıldık ve bu sırada birşeyler çaldık.
Bununla ilgili kardeşim Yıldırım ile 2 kaydımızı ekliyorum.
Paylaşmak istedim:king:


---------- Mesajlar birleştirildi - 17:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:07 ----------

https://youtu.be/1XbtrwWRUhE

https://youtu.be/c6OZZyu1aXc
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst