- Katılım
- 4 Nis 2011
- Mesajlar
- 1,752
- Konu Yazar
- #1
Konuyu bugün öğleden önce açtım,sanırım onay için bekliyor ya da yanlış yere açtım vs sebepten red oldu.Bir bilgim söz konusu değil.
Ben de ne yapayım tekrar açıyorum konuyu.
İlk açtığım konuya birşeyler yazmıştım şimdi unuttum
Bakalım bu sefer konu açılacak mı merakla bekliyorum
Ormanda biraz takıldık ve bu sırada birşeyler çaldık.
Bununla ilgili kardeşim Yıldırım ile 2 kaydımızı ekliyorum.
Paylaşmak istedim:king:
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:07 ----------
https://youtu.be/1XbtrwWRUhE
https://youtu.be/c6OZZyu1aXc
Ben de ne yapayım tekrar açıyorum konuyu.
İlk açtığım konuya birşeyler yazmıştım şimdi unuttum
Ormanda biraz takıldık ve bu sırada birşeyler çaldık.
Bununla ilgili kardeşim Yıldırım ile 2 kaydımızı ekliyorum.
Paylaşmak istedim:king:
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:07 ----------
https://youtu.be/1XbtrwWRUhE
https://youtu.be/c6OZZyu1aXc