Denizli İl Temsilcisi
- Katılım
- 15 Nis 2006
- Mesajlar
- 2,254
- Konu Yazar
- #1
Bu sabah denizli istikametinden aydın istikametine giderken duacılı'nın ordaki petrolün önünde radar vardı hızım T.C. Hız sınırı olan 75 km/h civarıydı ilk araç benim şeridim den arkamdan sinyalsiz yaklaşıp sol yanımdan temassız baskı uygulayarak makas atarak sinyalsiz önüme kırıyor 4 sn sonra bir tane daha yine aynı olay bu iki olay radar arabasının önünde polisin gözünün önünde oluyor elimi kaldırıyorum görmüyormusunuz diyorum nasıl olsa ileride çevirmeden alırlar heralde diye düşünüyorum nafile araçlar aynen devam 2 hafta önce önce 110 km/h ile radar cezası yedim yavaş git dediler yavaş gidince de sonuç ortada ki polis istediğini görüyor sanırım canıma kast edenleri görmüyor . POLİS ... siuah araç 20 EK 091 plakası , gri araç ise 34 UV 5407 dir . Videoyu HD ye tıklayıp izlerseniz plakalarda bellidir .Araç arkamdan sıkıştırmaya başladığı için sağlardayım . Birde videoyu sosyal medyada paylaşabilirsek belki bi çare olur .