Bu saatten sonra

Katılım
28 Eyl 2009
Mesajlar
27
Arkadaşlar öncelikle selamlar aranıza Kütahyadan katılıyorum ve A2 ehliyetim var.Babamla beraber motosiklet alma hevesimiz vardı ama bu zamana kadar bazı nedenlerden dolayı erteledik.Neredeyse Ekim ayına gireceğiz ve bu aydan sonra Mayısa kadar Kütahyanın havası hep bozuk olur,arada kalan soğuk aylarda motosiklet binilirmi okula motosikletle gitmeyi düşünüyorum sağlımıza bir zararı dokunur mu arkadaşlar?:rendeer:
 
Katılım
4 Eyl 2008
Mesajlar
729
Motosikleti
ZX12R
sana ve kütahya nın soğuna kalmış birşey bu..

kurye arkadaşlar 12 ay kullanıyor :cat:
 
Katılım
28 Eyl 2009
Mesajlar
27
Öylede hocam malum derslerede çalışmam lazım hastalanırsam aksar, kaş yaparken göz çıkarmak istemiyorum.Kask,ceket ve kalın giysiler , bu üçlü beni soğuklardan korurmu acaba
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,758
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
kendini riske atma, bekle mevsimi gelince ağız tadıyla binersin. bu havalarda hastalanıp veya Allah korusun kayıp düşüp kaza yapıp motordan soğuma.
 
Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
1,292
Abicim soğuk havalarda sıkı giyineceksin ;) Hız yapmayacaksın ki sağuk rügar daha az çarpsın ;)
 
Katılım
28 Eyl 2009
Mesajlar
27
kendini riske atma, bekle mevsimi gelince ağız tadıyla binersin. bu havalarda hastalanıp veya Allah korusun kayıp düşüp kaza yapıp motordan soğuma.

Abi anladımda o zaman motora binme zamanı 3-4 ay gibi bişey oluyor.Dediğim 5-10 derecelerde kaskımı takıp, ceketimi giyip, geçmiş yıllara nazaran 2x giyinip :) tatlı tatlı motosikletimi kullanamammı deli yürek istiyor bilirsin:)
 
Katılım
29 Nis 2009
Mesajlar
450
sıkı giyinirsen neden olmasın ama iç don giyme unutma :queen::queen::queen:
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,758
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
Abi anladımda o zaman motora binme zamanı 3-4 ay gibi bişey oluyor.Dediğim 5-10 derecelerde kaskımı takıp, ceketimi giyip, geçmiş yıllara nazaran 2x giyinip :) tatlı tatlı motosikletimi kullanamammı deli yürek istiyor bilirsin:)

valla anlıyorum seni. geçen sene aralık ayı hariç hergün işe motorla gidip geldim, yağmur çamur demeden. zor olacak, üşüyeceksin ama gözün kesiyorsa şimdiden motorun hayırlı olsun.:cat:
 
Katılım
20 Mar 2007
Mesajlar
193
Arkadaşlar öncelikle selamlar aranıza Kütahyadan katılıyorum ve A2 ehliyetim var.Babamla beraber motosiklet alma hevesimiz vardı ama bu zamana kadar bazı nedenlerden dolayı erteledik.Neredeyse Ekim ayına gireceğiz ve bu aydan sonra Mayısa kadar Kütahyanın havası hep bozuk olur,arada kalan soğuk aylarda motosiklet binilirmi okula motosikletle gitmeyi düşünüyorum sağlımıza bir zararı dokunur mu arkadaşlar?:rendeer:

kiyafetlerin yoksa ben onermem . birde hizli filan gidersen ve soguga denk gelirse romatizma filan bile olabilirsin bnce hic gerek yok . zorunlu degilse gitme motorla
 
Katılım
21 Kas 2008
Mesajlar
3,845
ben şubatta aldım motoru, soğuk moğuk hiç etkilemedi. ama çok kalın giyiniceksin tabi.
şunuda söyliyim asıl yazın hasta olunur soğuktan, çünkü tişört giyip çıkılıyo büyük ihtimal, kışın kalın giydiğin için rüzgar fazla etkilemiyor.
birde havanın sıcağı soğuğu fazla önemli değil, önemli olan rüzgarın içine girmemesi
 
Katılım
3 Ocak 2007
Mesajlar
521
motora 12 ay binilir..... tatlı su motorcusu değiliz....

Kütahya'nın havasını bilmediğin için :p

18 Ay askerlik yaptım orada Yazın geceleri bile üşürsün, kışı hiç hesaba katmıyorum.


Ufak bir Enstantane;

Yıl 2001 Nöbetçi çvş. olduğum birgün , nöbetçi subay bölüğün sayısını ayakları sayarak bulmuştu. Millet birbirini ısıtıyordu :p


Bu arada topiği açan arkadaşım kışın binme, gerçi havasını sen daha iyi bilirsin.
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
Kütahya'nın havasını bilmediğin için :p

18 Ay askerlik yaptım orada Yazın geceleri bile üşürsün, kışı hiç hesaba katmıyorum.


Ufak bir Enstantane;

Yıl 2001 Nöbetçi çvş. olduğum birgün , nöbetçi subay bölüğün sayısını ayakları sayarak bulmuştu. Millet birbirini ısıtıyordu :p


Bu arada topiği açan arkadaşım kışın binme, gerçi havasını sen daha iyi bilirsin.

evet bende hayatımın 2 yılını orada geçirdim :queen:
kışında binilir yeterince seni soğuktan koruyacak motomont motopantolon gibi korumaların varsa :cat:
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
2x değil 5x bile korumaz seni. Mutlaka uygun motosiklet kıyafetleri almalısın.
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
her mevsimde doğru giyimle kullanılabilir bence...
sana kalan bir duygu yoğnunluğu bu :)
 
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
sağlam kıyafetler alman lazım kask,mont,balaklava,eldiven,dizlik bacakların içinde dağcıların giydiği bileklere kadar uzanan bişey var pantalonun içine onu giyersin ve üşümessin :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst