- Katılım
- 27 Haz 2005
- Mesajlar
- 532
- Konu Yazar
- #1
selamlar sn; arkadaşlar Bu hafta da biraz yol yapalım dedik on beş gün sonra Allah nere yi nasip ederse oradayız (Ayvalık düşünüyoruz ama bakacaz artık) resimler aşağıda.
URL=http://imageshack.us]
[/URL]
URL=http://imageshack.us]
[/URL]
ilk molamız Aliağa Sebat tesisleri .
URL=http://imageshack.us]
[/URL]
URL=http://imageshack.us]
[/URL]
bergama ilçe sınırı,
URL=http://imageshack.us]
[/URL]
ATAMIZ , ATATÜRK ' ÜMÜZ.
(Bergama ilçe girişi)
URL=http://imageshack.us]
[/URL]
AKROPOL
Arkadaşlar ; Antik kent e Bergamanın içinden geçerek ulaşılıyor , Yolun sağın dan devam ettiğiniz de Bazillika yı görüyorsunuz resimleri ilerde , neyse bazillika yı geçip sola ilk dönüşte yukarı antik kent e çok dar ve viraj lı yaklaşık 3.5 - 4 km lik bir tırmanıştan sonra ulaşıyorsunuz ancak antik kent e giriş 10 ytl biz bu durumu kendimizce protesto ettik ve antik kent e girmedik, Bu ülkenin zenginlikleri bu ülkenin insanlarına daha cüzi bir bedelde olması gerekir idi , Meryem ana gezimizde meryem ana ya giriş yabancı ziyaretçi 11 ytl yerli ziyaretçi 2,5 ytl idi ve çok yerinde bir uygulama idi.
Bu resimleri dışardan çektim.



resimde ki bey in adı sezer gördügünüz iki cup motosikletin sahibi kendisi 40 sene dir motosiklete biniyormuş .
URL=http://imageshack.us]
[/URL]
Sezer bey in hediyelik eşya dükkanı

[URL=http://imageshack.us]
yukarıda sözünü ettigim Bazillika sağ taraf taki Kule görünümlü yapı Camii olarak kullanılıyor.

dönüş yolundayız Bazillika dan son bir genel görünüş
Bergama dan İzmir yoluna düştük , Yolda ilerlerken Çandar lı tabelasını görünce bir de Çandar lıyı ziyaret edelim diye düşündük ;



Arkadaşlar;Çandarlı kalesi arkamızdaki yapı fakat sadece yaz ları turizm sezonu açılıyormuş ziyarete kapalı idi , sizlere Çandarlı körfezinden den bir kaç kare resimle şimdilik hoşçakalın diyoruz.
BU yol güzergahında yaklaşık 300 km yol yaptık , Hava risk li idi ama gezi ve yol yapma istegimiz agır bastı , uglychild kardeşim teklifin çok güzel ayvalıkta iki hafta sonra umarım ayvalık ta görüşürüz ve tanışırız ve çok memnun oluruz .Bu konuda bana Metin e (Honda35 ) ayrıntılar içn özel mesaj yolu ile ulaşabilir ve mesaj bırakabilirsiniz.
Çok selamlar.
URL=http://imageshack.us]
[/URL]
URL=http://imageshack.us]
[/URL]
Bir de beni kolay tanıyasınız diye ;

URL=http://imageshack.us]
URL=http://imageshack.us]
ilk molamız Aliağa Sebat tesisleri .
URL=http://imageshack.us]
URL=http://imageshack.us]
bergama ilçe sınırı,
URL=http://imageshack.us]
ATAMIZ , ATATÜRK ' ÜMÜZ.
(Bergama ilçe girişi)
URL=http://imageshack.us]
AKROPOL
Arkadaşlar ; Antik kent e Bergamanın içinden geçerek ulaşılıyor , Yolun sağın dan devam ettiğiniz de Bazillika yı görüyorsunuz resimleri ilerde , neyse bazillika yı geçip sola ilk dönüşte yukarı antik kent e çok dar ve viraj lı yaklaşık 3.5 - 4 km lik bir tırmanıştan sonra ulaşıyorsunuz ancak antik kent e giriş 10 ytl biz bu durumu kendimizce protesto ettik ve antik kent e girmedik, Bu ülkenin zenginlikleri bu ülkenin insanlarına daha cüzi bir bedelde olması gerekir idi , Meryem ana gezimizde meryem ana ya giriş yabancı ziyaretçi 11 ytl yerli ziyaretçi 2,5 ytl idi ve çok yerinde bir uygulama idi.
Bu resimleri dışardan çektim.



resimde ki bey in adı sezer gördügünüz iki cup motosikletin sahibi kendisi 40 sene dir motosiklete biniyormuş .
URL=http://imageshack.us]
Sezer bey in hediyelik eşya dükkanı

[URL=http://imageshack.us]

yukarıda sözünü ettigim Bazillika sağ taraf taki Kule görünümlü yapı Camii olarak kullanılıyor.

dönüş yolundayız Bazillika dan son bir genel görünüş
Bergama dan İzmir yoluna düştük , Yolda ilerlerken Çandar lı tabelasını görünce bir de Çandar lıyı ziyaret edelim diye düşündük ;



Arkadaşlar;Çandarlı kalesi arkamızdaki yapı fakat sadece yaz ları turizm sezonu açılıyormuş ziyarete kapalı idi , sizlere Çandarlı körfezinden den bir kaç kare resimle şimdilik hoşçakalın diyoruz.
BU yol güzergahında yaklaşık 300 km yol yaptık , Hava risk li idi ama gezi ve yol yapma istegimiz agır bastı , uglychild kardeşim teklifin çok güzel ayvalıkta iki hafta sonra umarım ayvalık ta görüşürüz ve tanışırız ve çok memnun oluruz .Bu konuda bana Metin e (Honda35 ) ayrıntılar içn özel mesaj yolu ile ulaşabilir ve mesaj bırakabilirsiniz.
Çok selamlar.
URL=http://imageshack.us]
URL=http://imageshack.us]
Bir de beni kolay tanıyasınız diye ;

Son düzenleme: