- Katılım
- 26 Kas 2018
- Mesajlar
- 146
- Konu Yazar
- #1
Motor ısınınca bu yukarı kalkıyor. Girişinde yoğun bir yağ var. Vites geçişlerinde bir problem hissetmedim ama arkadaşların böyle bir sorunu yok. Acaba bu neden olabilir. Debriyaj yeri kalkıyor.
[/url][/IMG]